۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

جنسیت سازی ساتن در طراحی لباس

جنسیت سازی ساتن در طراحی لباس

در این ویدئو جنسیت سازی ساتن در طراحی لباس را برایتان آماده کرده ایم. این طرح با کشیدن مانکن کلاسیک (۵/۸ سر) و نیم رخ کشیده شده، متریال بکار رفته آبرنگ و مدادرنگی است ، آبرنگ برای زیرساخت و مدادرنگی برای پرداخت ، ابتدا به وسیله آبرنگ رنگ مورد نظر را می سازیم از تن روشن رنگ شروع می کنیم و کار را یکدست رنگ می گذاریم ، اگر همین تن رنگ را دو بار استفاده کنیم رنگ تیره تر می شود پس باید مراقب باشیم که یکدست پیش برویم. برای لایه دوم کمی تیره تر رنگ می گذاریم و این بار بایدبه نور و سایه ها و چین و چروکها هم توجه کنیم و جوری رنگ می گذاریم که لایه اول کامل پوشیده نشود چون نورهای این لایه باید دیده شود . برای لایه سوم رنگ تیره تر می گذاریم و باز باید دقت شود که لایه دوم را زیاد نپوشانیم. و اگر لازم باشد یک لایه تیره تر هم اضافه می کنیم و صبر می کنیم تا کار کاملأ خشک شود. سپس با مدادرنگی کار را پرداخت می کنیم.

جنسیت سازی ساتن در طراحی لباس

   برای خز رنگ مورد نظر را به صورت روشن می گذاریم و جاهای تیره را با رنگ تیره تر پررنگ تر می کنیم . البته برای ساختن جنسیت خز این نکته مهم است که خطوط از مرزها بیرون رود و بصورت خطوط پرتابی کوتاه با رنگ روشن و تیره بیرون برویم. سپس با مدادرنگی به جهتی که خز افتادگی دارد (یعنی سمت جاذبه زمین ) شروع به کشیدن خطوط پرتابی می کنیم والبته به سایه ها و نورها هم توجه می کنیم.

برای کلاه بافت ، زمینه روشن می شود و جایی که تیرگی و سایه داریم با رنگ تیره گذاشته می شود. یک لایه با مدادرنگی روشن و تیره می گذاریم و سپس شروع می کنیم به جنسیت سازی بافت با کشیدن خطوط گندمی شکل بصورت بافتی.

آموزش طراحی لباس در آکادمی پارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس