۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

جنسیت سازی پارچه نخی

آموزش جنسیت سازی پارچه نخی در طراحی لباس

سلام، در این آموزش به شما طراحی لباس نخی (جنسیت سازی پارچه نخی در طراحی لباس ) را یاد می دهیم، ما به لوازمی از قبیل ماژیک، روان نویس، راپید، مدادرنگی و مقوا نیاز داریم و یک طرح از پیش کشیده شده که می توان آن را از عکسی کپی کرد یا بصورت ذهنی آن را کشید، پارچه های نخی هم در انواع لباس ها مثل پیراهن، شومیز، دامن و شلوار و … استفاده می شود و ما در این طرح یک پیراهن عصر را انتخاب کرده ایم که زمینه آن ساده است و لبه دامن و آستین و یقه آن گل های زیر ناهمرنگ دارد. تا انتهای ویدیو همراه ما باشید تا جنسیت سازی پارچه نخی را یاد بگیرید.

بعد از اینکه طرح را با پاک کن خمیری کمرنگ کردیم ابتدا شروع به رنگ آمیزی بدن میردازیم، دلیلش هم این است که پوست جزو لایه های زیرین و اولیه در آموزش جنسیت سازی پارچه نخی می باشد و یک لایه زیرتر از لباس است، من ماژیک کیوکالر شماره 426 را انتخاب کرده ام و شما می توایند رنگ پوست تیره نر یا روشن تر را انتخاب کنید، در رنگ آمیزی پوست نقاطی مثل زیر دامن، جناق سینه، کناره های گردن و زیر گردن تیره تر می شود و نقاط روشن تر مثل روی ساق پا را باید روشن تر یا سفید بگذاریم.

طراحی لباس نخی

بعد از اتمام رنگ بدن سراغ جنسیت سازی پارچه نخی می رویم، رنگ دلخواهتان را ور دارید و لباس را یک تیکه رنگ کنید و بعداز آن شروع به تیره کردن و سایه گذاری نقاطی مانند زیر بغل، زیر سینه و کناره های داخلی بدن می  نماییم، من رنگ ابی زیبا را برای طراحی لباس نخی انتخاب کرده ام و برای رنگ طرح آن هم رنگ قرمز و همانطور که گفتم شما در انتخاب رنگ ها آزاد هستید اما در هر حال به هارمونی رنگ ها توجه داشته باشید. به شما پیشنهاد می کنم در کنار آموزش طراحی لباس در دوره های آموزش خیاطی آکادمی پارس هم شرکت کنید تا هم طراح و هم خیاط خوبی باشید.

جنسیت سازی پارچه نخی

در آموزش جنسیت سازی پارچه نخی با استفاده از روان نویس قرمز که نوک باریک و ظریفی دارد شروع به کشیدن طرح های گل پیراهن می کنم و البته گل ها را از قبل با مداد خیلی کمرنگ کشیده ام، این مرحله از جنسیت سازی پارچه نخی کاری وقت گیر است و نیاز به حوصله دارد چون گل و طرح ها ریز و ظریف هستند و به شما پیشنهاد می کنم برای اینکه کارتان بخاطر تماس دست با مقوا کثیف نشود همواره از یک کاغذ سفید زیر دستتان استفاده کنید. در سایت آکادمی پارس می توانید آموزش های رایگان طراحی لباس زیادی را ببینید و لذت ببرید.

 جنسیت سازی پارچه نخی

آموزش جنسیت سازی پارچه نخی

بعد از اتمام کشیدن گل ها با مداد رنگی شروع به رنگ آمیزی لباس و سایه روشن نهایی می کنیم و در انتخاب رنگ ها هم باید دقت کنیم تا در توناژ رنگی لباس باشد و البته کمی تیره تر، در طراحی لباس نخی به چین و چروک ها و نقاطی که باید تیره شوند و سایه بخورند باید دقت کنیم. موها و اجزای صورت را هم تکمیل می کنیم و در نهایت با راپید مشکی زنجیر کیف و گوشواره را می کشیم و به دورگیری کفش هم می پردازیم، خوب این آموزش در طراحی لباس به اتمام رسید، اگر ازین آموزش لذت بردید آن را با دوستانتان هم به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس