۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

همه چیز در مورد استایل کلاسیک

همه چیز در مورد استایل کلاسیک

در این مقاله در مورد استایل کلاسیک براتون میگیم. هرچیز کلاسیک، از کتاب تا فیلم تا برسد به مد و استایل لباس پوشیدن ، ماندگار است زمان و مکان خاصی ندارد،  کیفیتِ یک اثر کلاسیک، باعث ماندگاری آن می‌ شود و آن را از مرز زمان و مکان فراتر می ‌برد. لباسی را سال ‌ها یا دهه ‌ها نگه می ‌دارید و از آن استفاده می‌ کنید، چون هیچ ‌وقت از مُد نمی ‌افتد؛ برای مثال،50 سال از مرگِ کوکو شنل می ‌گذرد؛ آنچه که کوکو شنل به صنعتِ مُد معرفی کرد هنوز محبوبیت خود را داراست.

چگونه استایل کلاسیک داشته باشیم؟

کارل نمونه ‌ها و نمادهای کلاسیکی را ایجاد کرد که با گذشت زمان فقط کمی تغییر داشته و به سمت مدرنیزاسیون کشیده شده است. او طراحی ‌های اصلی را وارد بازار ، لوگوی کوکو شنل را ایجاد، و  آن را به بسیاری از تولیداتش اضافه و به نمادی شناخته‌ شده در سراسر جهان تبدیل کرد.

همه چیز در مورد استایل کلاسیک

ستاره ‌‌های استایل کلاسیک زنانه

آدری هپبورن، کیت میدلتون و ژاکلین کندی، از مثال های برجستۀ استایل کلاسیک هستند. استایل کلاسیک گریس کلی که زیبا و کم نظیر است او را به ستاره ای در این زمینه تبدیل کرده که با تعریف استایل او همیشه پیراهنیساده و بلند می پوشد و رنگ‌ های ساده و خنثی انتخاب می کرد.حتی اگر می ‌خواست در استایل کژوال لباس بپوشد، تنها یک یقه اسکی به همراه شلوار پارچه ‌ای زنانه می ‌پوشید. او پیراهن ‌های ساده و بدون آستین، شلوار  و کفش های مشکی می ‌پوشید. حتی جواهرات و ملزوماتش هم ساده بودند و در همۀ مراسم‌ ها، چه رسمی و چه غیر رسمی، به مروارید اکتفا می‌ کرد.

ویژگی‌ های استایل کلاسیک زنانه

لباس ‌های کلاسیک، ویژگی‌ های منحصر به فردی دارند که آن‌ ها را از دیگر لباس ‌ها بی نظیر ، و در نهایت، ماندگار می‌ کنند. برش و خط دوخت تمیز، رنگ‌ های خنثی و راه‌ راه های ساده و مینیمال، از اصول لباس ‌های مناسب برای استایل کلاسیک هستند. لباس‌ کلاسیک و پارچۀ آن، با کیفیت و زیباست و در این حا سادگی خودش را حفظ میکند. رژ لب قرمز، قسمت جدایی ‌ناپذیر و فراموش نشدنی استایل کلاسیک است. طرفداران استایل کلاسیک، به کیفیت و ارزش لباسشان اهمیت می ‌دهند؛ چرا که قرار است آن را تا سالیان درازی استفاده کنند. در واقع استایل کلاسیک سرمایه‌ گذاری روی لباس، به بهترین شکل ممکن است و دختر کلاسیک، از خریدنِ لباس‌ هایی با قیمت بالا و پرداختِ پول زیاد بابت آنها، ابایی ندارد؛ چرا که قرار است آنرا همیشه بپوشد و برایش تکراری نشده و هیچوقت از من نمی افتد، بلکه لباسش همیشه برایش جذاب و قابل پوشیدن است.

همه چیز در مورد استایل کلاسیک

رابطه استایل کلاسیک با روحیات انسان

استایل کلاسیک فقط به پوشش افراد مربوط نمی‌ شود. اشخاصی که لباس کلاسیک می پوشند، دارای روحیه ای قوی با اعتماد به نفس بالا هستند. در واقع نیازی ندارند برای جلب توجه دیگران لباس های پر زرق و برق بپوشند. در ضمن، لباس های کلاسیک راحت هستند و این نشانه می تواند راحتی و خون گرم بودن افراد را به ما نشان دهد.

چگونه در دنیای مدرن کلاسیک باشیم؟

پیراهن کوتاه و ساده با رنگهای خنثی ‌، جواهرات ساده و یک جفت کفش پاشنه بلند، از شما زنی کلاسیک می سازد، کت را فراموش نکنید. کت لباسی کلاسیک است و می تواند از بهترین ها برای خریدنِ لباس باشد. شومیز سا رنگ سفید و سیاه از آن دسته لباس ‌هایی است که هیچ وقت از مُد نمی ‌افتند و بهترین های استایل کلاسیک هستند. تیشرت راه راه از یاد نبرید.چرا که برای هر شرایطی مانند شزایط رسمی و غیر رسمی مناسب هستند. تیشرت راه راه‌ تان را به همراه شلوار جین تیره بپوشید. پلیورهای کشمیر زنانه را از فراموش نکنید یادتان باشد چند پلیور یقه هفت و یقه اسکی کشمیر در رنگ‌ های مختلف در لباس های کلاسیک خود جای دهید.پلیور یقه اسکی سرمه ای و طوسی، از ضروریات استایل ساده و شیک کلاسیک هستند.
پوشیدنِ یقه اسکی کشمیر با دامن طرح‌ دارشمارا به سمت استایل مدرن سوق می دهد و کمک میکند امروزی تر به نظر برسید.

همه چیز در مورد استایل کلاسیک

ست کردن در استایل کلاسیک

اگر شلوار دوست ندارید، می ‌توانید از دامن کوتاه استفده کنید. فقط یادتان باشد که دامنتان باید زانو را بپوشاند یا تا ساق پاهایتان برسد. بهتر است دامن کوتاه را به همراه کفش پاشنه کوتاه بپوشید؛ اما اگر دوست داشته باشید میتوانید کفش تخت زنانه و یا کتانی های اسپرت خود را جایگزین آن کنید به یاد داشته باشید که کفش تخت از عناصر مهم استایل کلاسیک است. کت چرمی بپوشید. کت چرمی هم از لباس ‌های بسیار پر طرفدار و ماندگار است که هر مقدار که به آن پول بدهید ضرر نمی کنید.در واقع، کت چرمی هرچقدر قدیمی‌ تر شود، زیباتر می ‌شود. کت چرمی برای تمامی مراسم ها اعم از رسمی و غیر رسمی مناسب است. در فصل زمستان، پالتوی شتری رنگ را از یاد نبرید. اگر خوش سلیقه باشید می ‌توانید کمربند پالتوی شتری رنگتان را ببندید و آستین‌ های آنرا بالا بزنید.

در آخر میخواهیم بگوییم ممکن است هر استایل دیگری برای لباس پوشیدن داشته باشید. این مهم است که خودتان از استایل خود راضی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس