۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

استایل های پوشیدن لباس

استایل های پوشیدن لباس

در این مقاله چند استایل پوشیدن لباس را برای شما عزیزان و علاقه مندان به این هنر جذاب را توضیح میدهیم. با ما همراه باشید با خیاطی و طراحی لباس در آکادمی هنر پارس.

چند مدل استایل پوشیدن لباس

استایل مینیمال:

استایل مینیمال در همه ی کشور ها و فرهنگ ها مورد توجه قرار میگیرد. مواردی که در این استایل به کار می رود از اکسسوری گرفته تا لباس به راحتی قابل دسترس است، به دلیل تنوع تنوع در بسیار  زیاد ایتم ها، شما میتوانید به راحتی به این سبک و سیاق  لباس بپوشید . مینیمال استایلی است که به سادگی پافشاری دارد و در موقعیت های رسمی و غیر رسمی میتوانیم نمایش دهیم. اکسسوری ها باید ظریف باشند و از رنگ های خنثی و تک رنگ استفاده کنیم در واقع رنگ های کمی در این استایل استفاده می شود

استایل های پوشیدن لباس

استایل های پر طرفدار پوشیدن لباس

 استایل ماکسیمال:

استایل ماکسیمال سعی دارد تا با استفاده حداکثری از پوشاک و اکسسوری ها، جلوه متفاوت ارائه بدهد. از بهترین ویژگی این استایل میتوان به مورد استفاده قرار دادن لباس های چند لایه ای, رنگ های جیغ و تعداد بسیار زیاد اکسسوری اشاره کرد.

استایل های پوشیدن لباس

ویمسیکال: شاید این اسم به گوشتان نخورده باشد، درفشن، این استایلی تابع خیال بافی و بلند پروازی است. ترکیب رنگ ها و مپ کردن انواع پارچه ها در این استایل  منتقدین را مجبور کرده که این اسم را برای آن انتخاب کنند .این استایل شامل رنگ های شاد و طرح های گل گلی و شلوغ استفاده میباشد

استایل های پوشیدن لباس

استایل کلاسیک:

استایل کلاسیک نمایانگر ظاهری با سلیقه واراسته است شما محافظه کارانه تر از بقیه افراد مد گرا لباس ها را انتخاب می کنید. این استایل خیلی راحتتر از هر استایل دیگری با انواع استایل ها ترکیب میشود و رنگ های خنثی مانند خاکستری وشیری بسیار استفاده میشود و معمولا از کفش های تخت در این استایل استفاده میشود. لباس های مورد علاقه شما مثل ژاکت ها، تاپ و … بیشتر از جنس های نرم و یا لخت با استایل تنگ هستند.ومیخواهید ظاهر و پوشش خود را ساده  و رسمی نگه دارید.

استایل های پوشیدن لباس

 استایل کژوال:

یعنی سبک راحتی. این سبک لباس پوشیدن یعنی  به طوری لباس بپوشید که روزمره مورد استفاده باشد و در آن راحت باشید. این استایل را مینوان در مهمانی های روزمره از این استایل استفاده کرد در واقع به این استایل خیابانی نیز گفته میشود و رنگ های این استایل باید باهم همخانی داشته باشند و شما در این استایل هیچ محدودیتی در پوشیدن لباس راحت و استفاده از اکسسوری ندارید.

استایل های پوشیدن لباس

سبک های پوشیدن لباس

استایل کالج:

در ایران ما سبک خاصی از بلاس پوشیدن را به عنوان سبک کالجی نداریم اما در تاریخچه مد غرب، دانشگاه یه منشا مهم  برای ایجاد و پرورش بسیاری از استایل ها بوده و هنوز هم هست. استایل پرپی از زیر مجموعه های این ساتایل است که در مدارس مخصوص قبل از مقطع دانشگاه یا کالج های شرق آمریکا متولد شد و بیشتردر قشر ثروتمند جامعه رواج داشت. ازموارد مورد ساتفاده در این استایل می توان به کفش های کالج و پارچهای راه راه یا چهار خانه و رنگ های سرمه ای _یشمی_کرم_قهوه ای و قرمز را نام برد

استایل های پوشیدن لباس

استایل اگزوتیک:

از استایل های عجیب و غریب دنیاست و تنها افراد شجاع و جسور از این استایل بهره می برند چرا که هیچ محدودیتی ندارد، لوازم خاص و پرزرق و برق وخیره کننده از ویژگی های این استایل است که از فاصله دور نیز مورد توجه قرار میگیرد. عقبه این استایل از مردم کوچ نشین بوهم یا بوهمیا واقع در کشور چک می باشد و برگرفته از طبیعت است. به همین دلیل نیز از المان های طبیعت مانند گل و گیاه در ان زیاد دیده می شود. لباس های گشاد با پارچه های خنک و نازک همرته با رنگ های شاد از ایتم این استایل هستند

استایل های پوشیدن لباس

استایل تام بوی:

مخصوص دختران است که در آن  لباس های پوشیده به سبک پسران جوان در آن رواج دارد. در این استایل از شلوارهای جین کفش اسپرت پیراهن های دکمه دار و راحت استفاده می شود تامبوی به لباس،اکسسوری ها و رنگ های رایج در پوشش دختران علاقه ای نشان نمیدهند. البته نا گفته نماند که طبق مباحث استایل شناسی فقط یک استایل نیست بلکه یک تامبوی غالبا منش و رفتار مردانه نیز دارد.

استایل های پوشیدن لباس

استایل هنری:

در طراحی لباس استایل هنری یک استایل خاص است که فرد را در جمع ها از بقیه متمایز میکند و معمولا افرادی که روحیات هنری دارند از این استایل استفاده می کنند. استایل هنری یک استایل کلی نیست . هر شخص به وسیله ان سبک مورد علاقه خود را میسازد. محدود به رنگ های فقط تیره و یا روشن نمیشود و بسته به هر روحیه یا صلیقه ای  هر کسی میتواند در رنگ ها ظاهر شود اما به کل دستمال سر، دستبند های مختلف و عجیب و کلاه و اکسسوری های خاص از موارد مورد استفاه در این استایل است.

استایل های پوشیدن لباس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس