۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

درباره برند تام فورد

درباره برند تام فورد

در این مقاله می خواهیم درباره  برند تام فورد صحبت کنیم.نقش “تام فورد “، طراح مد آمریکایی، در دنیای مد با پیوستن به شرکت گوچی ، یکی از خانه‌های مد مطرح ایتالیا، در سال ۱۹۹۰ پر رنگ شد. این در شرایطی بود که گوچی در آستانه ورشکستگی قرار داشت، محصولات طراحی شده توسط تام فورد بار دیگر توانست این شرکت را احیا کند و از سال ۱۹۹۴ دوران جدیدی را برای گوچی رقم زد(برند گوچی ). در آن دوران، تام فورد به عنوان مدیری خلاق مسئولیت طراحی هر محصولی از پوشاک تا عطر، تبلیغات و طراحی فروشگاه‌های گوچی را بر عهده داشت.

درباره برند تام فورد

درباره برند تام فورد

به محصولات آرایشی  و عطر و ادکلن‌های با کیفیت خود مشهور است و به علت قیمت بالای این محصولات و لوکس بودن آن‌ها قشر خاصی از مردم از آن‌ها استفاده می‌کنند.این برند تا کنون ۵۶ عطر مختلف تولید کرده است.(برند الکساندر مک کویین )تام فورد توانست طی سال های ۹۶-۱۹۹۵ با نوآوری های کم نظیردر طراحی لباس و ارایه کمپین های تبلیغاتی بی مانند فروش گوچی را تا ۹۰ % افزایش دهد و به این ترتیب تام فورد یکی از بزرگترین سهامداران شخصی برند گوچی شد.

او در سال ۲۰۰۴ تام فورد شرکت گوچی را ترک کرد و دو سال بعد همراه با Domenico de Sole شریک موفقیت هایش در گوچی، ” Tom Ford ” را برای طراحی و تولید لباس های مردانه، عینک، محصولات زیبایی و لوازم جانبی بنیانگذاری کرد. در سال ۲۰۱۱ فورد به عنوان مرد مدرن روز” the modern day gentleman” انتخاب شد و در سال ۲۰۱۵ علاوه بر دریافت جایزه CFDA برای بهترین طراحی لباس مردانه سال، از طرف مجله GQ به عنوان یکی از ۵۰ مرد برتر سال انتخاب شد.(معرفی برندهای مطرح جهان )درباره برند تام فورد درباره برند تام فورد درباره برند تام فورد

درباره برند تام فورد

با آکادمی هنر پارس همراه ما باشید برای آموزش های رایگان خیاطی و طراحی لباس 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس