۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

برند الکساندر مک کویین

برند الکساندر مک کویین

 با معرفی برند الکساندر مک کویین همراه ما باشید .لی الکساندر مک کوئین یک طراح انگلیسی لباس و پوشاک مد است. او به داشتن دانش بسیار در زمینه ی طراحی پوشاک انگلیسی و علاقه وافر در ترکیب ظرافت و استحکام (که نقطه ی مقابل یکدیگرند) در مجموعه کارهایش و نیز به القای بار احساسی و پتانسیل محرک در نمایش های مد شهرت بسیار دارد.(آموزش طراحی مد و لباس )

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

برند الکساندر مک کویین

مک کوئین همچنین با استفاده ی همزمان از فناوری و نوآوری حسی متفاوت در نمایش هایش به وجودآورد و اغلب تماشگران را غافلگیر و یا شوکه می کرد. تصاویر و طرح های سیلوئتی که او خلق کرد(سیلوئت در طراحی لباس ) به خاطر القای یک حس خیال و طغیان احساست در فشن مورد ستایش واقع شده است. مک کوئین یکی از اولین طراحانی بود که از مدل های هندی در لندن استفاده کرد.

برند الکساندر مک کویین

برند الکساندر مک کویین

برند الکساندر مک کویین

   در سال ۲۰۰۰ شرکت معتبر گوچی ۵۱ درصد(برند گوچی ) از سهام شرکت خصوصی الکساندر مک کوئین را خریداری نمود و سرمایه لازم برای گسترش این کسب و کار را در اختیار مک کوئین قرار داد. در سال ۲۰۰۳ الکساندر مک کوئین توسط شورای طراحان مد آمریکا طراح سال بین المللی برشمرده شد و ملکه انگلیس نیز در این سال الکساندر مک کوئین را بعنوان فرمانده عالی امپراطوری بریتانیا معرفی کرد، همچنین مک کوئین در سال ۲۰۰۳ یک بار دیگر جایزه طراح سال انگلیس را از آن خود نمود.

برند الکساندر مک کویین

برند الکساندر مک کوئین

    الکساندر مک کوئین که از طبقه پایین لندن برخاست و پس از ترک تحصیل در دوران دبیرستان توانست بعنوان یک طراح لباس بین المللی فعالیت کند بسیار جالب توجه است. در حال حاضر “سارا برتون ” طراح و شریک قدیمی اش اداره شرکت الکساندر مک کوئین را به دست گرفته و با قدرت آن را اداره می کند.برند الکساندر مک کویین برند الکساندر مک کویین برند الکساندر مک کویین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس