۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش کشیدن مانکن

آموزش کشیدن مانکن

در مقاله آموزش کشیدن مانکن می خواهیم تفاوت در طراحی مانکن زن و مرد را بررسی کنیم. در طراحی لباس های زنانه و مردانه رسم صحیح مانکن می تواند تاثیر زیادی داشته باشد .با طراحی لباس آکادمی پارس همراه باشید.

آموزش کشیدن مانکن

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

تفاوت در طراحی مانکن زن و مرد

   اول از صورت شروع می کنیم. صورت زن ها گرد تر است و صورت مرد حالت مستطیلی شکل دارد به حالت شانه ها و فک توجه کنید. برای رسم صورت با دو دایره شروع کنید و در صورت مانکن مرد زاویه ی بیشتری به فک بدهید.حالت چشم ها در مانکن زن در گوشه ها به سمت بالا می رود و همینطور فرم لب ها و ابرو ها متفاوت است.طراحی مانکن مرد

آموزش کشیدن مانکن

آموزش کشیدن مانکن

   تفاوت دیگر در گردن و سرشانه ها می باشد گردن مانکن مرد باید کوتاه تر و در قسمت سرشانه های پهن تر باشد ولی(طراحی مانکن زن ) مانکن زن شانه ها باریک و کشیده تر رسم می شود . عضلات شانه هم متفاوت است برای زنان به صورت یک منحنی و برای مردان باید عضلانی تر رسم شود.

آموزش کشیدن مانکن

آموزش کشیدن مانکن برای طراحی لباس

   تفاوت کمر و باسن در مانکن مرد زیاد نیست و به صورت مستطیل کشیده می شود ولی در مانکن زن باید کمر باریک تر از باسن باشد اندام زن به صورت ساعت شنی و مرد به صورت گلدانی می باشد و همینطور در عضلات شکم برای مانکن مرد رسم می شود.

آموزش کشیدن مانکن

در رسم بازو و دست ها(فیگور دست برای طراحی ) هم چیزی که تفاوت می کند رسم عضله های بزرگ تر است و دست و انگشتان در مانکن مرد بزرگ تر است.

آموزش کشیدن مانکن

در رسم پاها و عضلات آن به راهنمایی تصویر دقت کنید زانو ها و ماهیچه ها در مانکن مرد پهن تر کشیده می شود.در مانکن زن زانوها بهم نزدیک تر است.طراحی دست و پا با مداد

آموزش کشیدن مانکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس