۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

کتاب آموزش طراحی لباس pdf

کتاب آموزش طراحی لباس pdf

در این مقاله به معرفی چند کتاب آموزش طراحی لباس pdf می پردازیم. برای تهیه انواع کتاب های طراحی لباس می توانید به سایت پارس دوک مراجعه کنید. در یادگیری هنر، همانند دیگر زمینه های علوم، معیار آن نیست که چه اندازه مطالعه کرده اید بلکه مهم آن است که چقدر از آنچه را خوانده اید فهمیده اید و می توانید به کار بگیرید. شما با استفاده از کتاب های آموزش طراحی لباس (آموزش طراحی لباس) می توانید به صورت خودآموز این هنر را فرا بگیرید.  (دانلود کتاب آموزش خیاطی با الگو )

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

کتاب آموزش طراحی لباسpdf

   این کتاب شامل نه فصل است که هرکدام تقریباً دارای چهل چارچوب می باشد. هر فصل مربوط به موضوع خاصی بوده و مرتبط با یک عنصر یا اصل هنری می باشد. شما می توانید هر فصل را که می خواهید بدون کامل کردن فصول پیشین مطالعه کنید. در صورت کارکردن با این کتاب ملاحظه خواهید کرد که میان اصول و عناصر هنر ارتباط و وابستگی وجود دارد و در بسیاری از موارد، مفاهیم و واژه ها به بیش از یک موضوع یا اصل باز می گردد. در پایان هر فصل یک آزمون هدفمند برای ارزیابی خودتان آورده شده است. پس از آن که همه نه فصل کتاب را به پایان رساندید می توانید آزمون جامع در پایان این کتاب را بگذرانید .

کتاب آموزش طراحی لباس pdf

کتاب آموزش طراحی لباس

   کتاب Fashion Illustration تالیف Xiuming Chai و Haoyang Lu است.تصویر سازی یکی از منعطف ترین طراحی های گرافیکی می باشد که طراحان با استفاده از آن می توانند ایده ها و الهامات خود راه به صورت آزاد ترسیم کنند و به نمایش بگذارند. چه می شود اگر فشن و تصویرسازی با هم ترکیب شوند؟ وقتی این اتفاق صورت گیرد، اهداف و ایده های جدیدی برای مد و فشن می تواند ترسیم کند. در این کتاب، طرح های مداد، آب رنگ(آموزش طراحی لباس با آبرنگ )، خودکار رنگی، ماژیک، کلاژ و از ترکیب آنها برای تصویر سازی فشن(تکنیک های تصویرسازی در مد ) استفاده شده اند. این کتاب می تواند الهام بخش طراحان مد و لباس باشد.

کتاب آموزش طراحی لباس pdf

کتاب آموزش طراحی لباس pdf کتاب آموزش طراحی لباس pdf

لینک های مرتبط :

آموزش طراحی لباس | آموزش خیاطی | آموزش طراحی لباس مجلسی | آموزش طراحی لباس با آبرنگ  | آموزش طراحی لباس با کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس