۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

پالتو زیپ دار زنانه

پالتو زیپ دار زنانه

در این آموزش با الگوی پالتو زیپ دار زنانه آشنا می شوید . برای رسم این الگو ابتدا الگوی اولیه را رسم می کنیم لقی ها را مشخص کرده و می بندیم نیازی نیست که لقی یقه بسته بشود چون یقه کیپ طراحی می شود ۱ سانتی متر از سرشانه یقه را گشاد می کنیم ۱/۵ از قسمت خط وسط جلو بازی یقه طراحی می شود.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

پالتو زیپ دار زنانه

مدل پالتو زیپ دار زنانه

 برای روهمگرد یقه هم یک دوم فاصله ی سینه به الگوی پیش اضافه کنید، این مدل برش از سرشانه می باشد بعد از طراحی برش الگو را از زیر پنس سینه تا بالا قیچی می کنیم و در قسمت کارور از هر طرف این برش لقی ۱ سانتی متری می گیریم.

پالتو زیپ دار زنانه

الگوی پشت هم ۱/۵ سانتی متر در قسمت کارور گرفته می شود. این لقی برای همه ی متدها نمی باشد در قسمت پایین مانتو ۳ سانتی متر به پهلو اضافه می کنیم تا مقداری فون شود.

پالتو زیپ دار زنانه

برای کشیدن یقه ی جداگانه در این مدل نیاز به اندازه ی یقه پیش و پشت داریم روی الگو مشخص کرده و با متر اندازه می زنیم.

پالتو زیپ دار زنانه

پالتو زیپ دار

   قسمت اندازه زده شده با AB مشخص شده این اندازه را به دلخواه اگر می خواهید روی هم قرار گیرد بیشتر بگیرید و اگر اندازه ی یقه را لب به لب می خواهید از خط وسط الگوی پیش اندازه بزنید تا یقه در جلو لب ب لب باشد.

پالتو زیپ دار زنانه

برای قسمت یقه خط صاف بکشید به اندازه ی دور یقه ی اندازه زده شده پهنای یقه دلخواه است ۶ سانتی متر اندازه ی نرمال است مستطیل را رسم می کنیم.

پالتو زیپ دار زنانه

پالتو زنانه

   برای اینکه یقه روی تن  زیبا بایسند در قسمت بالای یقه ۴ تا اوزمان ۰/۵ سانتی می دهیم تا یقه حالت خوبی داشته باشد.(تعمیر زیپ لباس )برای آستین هم اگر دوست داشتید آستین کتی رسم کنید و زیپ را روی درز پشت برای نما تا ۱۵ سانتی متر بدوزید، یا آستین معمولی رسم کنید به اندازه ۴ سانتی متر از پشت داخل شده ۱۵ سانتی متر به بالا علامت گذاشته روی خود پارچه برش می زنیم.(آستین کتی به روش مولر )

پالتو زیپ دار زنانه

روی آستین زیپ حالت نما دارد، روی تنه ی مانتو زیپ بین برش از سرشانه دوخته می شود و در قسمت همگرد بین رویه و سجاف دوخته می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس