۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

وسایل طراحی لباس

وسایل و لوازم طراحی لباس

ابزار اصلی طراح برای خلق یک اثر، فکر او است. اما برای اجرای آن به لوازم طراحی لباس (آموزش طراحی لباس ) احتیاج دارد . طراح برای کسب درآمد از هنر و مهارت خود باید توانایی به تصویر کشیدن تفکرات ذهنی و نشان دادن آن ها به دیگران را داشته باشد. ابزارهای مختلفی (وسایل شروع طراحی لباس ) برای این کار استفاده می‌شوند، اما بعضی از آنها ابزار اصلی و پایه‌ای هستند که از شروع تا پایان پروژه با او همراهند.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

وسایل لازم برای طراحی لباس

ابزار و وسایل طراحی لباس

١ مداد رنگی و سیاه (طراحی لباس با مداد رنگی )

٢ کاغذ و مقوای مخصوص

٣ پاک کن ها

۴ تراش ها

۵  اسپری فیکس کننده

۶  ابزارهای کمکی مانند خط کش یا هر وسیلهٔ دیگر برای ایجاد لبه های تیز

٧ رنگ های مختلف مانند گواش (طراحی لباس با گواش)، آبرنگ، پاستل گچی، اکرلیک،ماژیک

٨  محو کن

  بعد از ترسیم خطوط بر روی صفحه، شاید لازم باشد برای مشخص کردن رنگ، بافت، حجم و دیگر خصوصیات طرح کمی سایه به آن اضافه کنید. ماژیک به جهت سرعت و کیفت خوبی که در رنگ گذاری دارد ابزار مناسبی برای طراحی سریع است. با کمی تمرین می‌توان سایه روشن‌های مطلوب و چشمگیری بر روی طرح ایجاد کرد.

وسایل طراحی لباس وسایل طراحی لباس وسایل طراحی لباس

نرم افزار طراحی لباس

لوازم طراحی لباس: البته به غیر از این وسایل نرم افزار ها هم در طراحی لباس(آموزش طراحی لباس با کامپیوتر ) کمک بسیاری به طراحان می کنند.زمانی که از بین ایده‌ها و طرح‌های ترسیم شده بر روی کاغذ به طرح مورد نظر خود رسیدید، وقت آن است که برای اضافه کردن جزئیات بیشتر به سراغ ابزارهای دیجیتالی بروید. از طرح انتخاب شده عکس و یا اسکن گرفته و فایل آن را وارد نرم‌افزار کنید. از میان نرم افزارهای موجود می‌توان به فوتوشاپ (آموزش طراحی چاپ سیلک اسکرین با فتوشاپ )برای رنگ گذاری و ایجاد سایه و نور و همچنین اسکچ بوک پرو (Sketchbook Pro) برای ترسیم و ترمیم خطوط اسکچ‌های سریع اشاره کرد.تبلت‌های وکوم نیز برای افراد حرفه‌ای‌تر که هر روز مشغول طراحی هستند، مناسب است. دسترسی به طیف وسیعی از رنگ‌ها و بافت‌ها، همچنین بالا رفتن سرعت انجام پروژه مزیت استفاده از محصولات دیجیتالی است.

وسایل طراحی لباس

1 فکر در مورد “ وسایل و لوازم طراحی لباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس