۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

نکات مهم در طراحی لباس

نکات مهم در طراحی لباس

 با آموزش نکات مهم در طراحی لباس در خدمت شما هستیم. در این مقاله به یک سری از باید ها و نباید هایی که باید در طراحی رعایت کنید اشاره می کنیم .(اصول طراحی لباس ) با آکادمی پارس همراه باشید.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   برای رسم مو های چتری همانطور که در شکل می بینید نباید آن ها را به صورت کاملا صاف روی پیشانی بکشید . برای اینکه حالت مو را بهتر نشان دهید باید روی این خط شکاف هایی ایجاد کنید و آن ها را تا بالا ادامه بدهید.

نکات مهم در طراحی لباس

   در لباس های گشادی که با کمربند محکمی بسته می شوند باید دقت کنید که در کمر چین زیادی ایجاد می شود پس با کشیدن خطوطی این چین ها و مقداری گشادی لباس را نشان دهید.

نکات مهم در طراحی لباس

نکات مهم در طراحی لباس

   کشیدن چشم های زیبا در طراحی صورت مانکن اهمیت زیادی دارد . دقت کنید که در هنگام کشیدن مژه ها آن ها را به صورت کاملا صاف نکشید و اول مقداری روی پلک حرکت کرده و به صورت منحنی به سمت بالا بروید و همینطور برای همه ی مژه ها این کار را ادامه دهید.(طراحی چهره با مداد سیاه )

نکات مهم در طراحی لباس

برای کشیدن پاهای مانکن مخصوصا در قسمت زانو توجه داشته باشید تا حالت مفصل زانو را به درستی نشان دهید در وسط هر دو پا مقداری به سمت بیرون رفته و سپس این خط را به داخل پا می کشید.(آموزش طراحی مانکن )

نکات مهم در طراحی لباس

از نکات دیگری که باید رعایت شود هنگام رسم اکسسوری ها می باشد(طراحی اکسسوری ) این اکسسوری چه گردبند باشد یا دستبند باید حالت سه بعدی خود را نشان دهند مانند تصویر سمت چپ فقط به دو طرف گردن ختم نشوند و مقداری از آن در پشت گردن نمایان باشد.نکات مهم در طراحی لباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس