۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش طراحی مانکن

آموزش طراحی مانکن

 در این مقاله آموزش طراحی مانکن را شرح می دهیم .با طراحی گام به گام همراه ما باشید .ابتدا از شکل سمت چپ شروع می کنیم و یک خط عمود می کشیم سپس روی خط را به هشت قسمت مساوی تقسیم می کنیم.(طراحی مانکن روی لباس )

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

آموزش طراحی مانکن

آموزش طراحی مانکن

   اندازه ی مانکن های طراحی لباس از ۸ سر تا ۱۰ سر می باشد. در اینجا می خواهیم یک مانکن ۸٫۵ سر رسم کنیم این خط را که به ۸ قسمت تقسیم کردیم در پایین آن نیمی را برای کشیدن پا ها در نظر می گیریم.در قسمت اول بیضی سر را می کشیم و سپس حالت بدن را می توانید با رسم خطی نمایش دهید.

آموزش طراحی مانکن

   حالا جهش حرکت شانه ها که مربوط به بالاتنه و لگن مانکن که پایین تنه را شامل می شود با دو خط افقی نشان می دهیم.به راحتی می توانید بالاتنه و پایین تنه را طراحی کنید و حالت اصلی بدن را مشخص کنید.در این مرحله محل قرار گرفتن دست ها را نشان دهید یک دست روی کمر و دستی دیگر در حالت آزاد قرار می گیرد.

آموزش طراحی مانکن

اموزش طراحی بدن مانکن

   با رسم یک نیم دایره که از گودی کمر می گذرد می توانید محل قرار گرفتن آرنج را مشخص کنید و دستی که روی کمر می باشد را به درستی بکشید.در مرحله ششم پا ها را رسم می کنیم.(طراحی مانکن زن )بعد از رسم مراحل بالا می توانید ماهیچه های بدن را بکشید و همین طور صورت و جزئیات آن را نشان دهید.کفش مانکن پاشنه بلند و شلوار آن هم جین و چسبان می باشد . در مرحله ی نه هم خطوط اضافی را پاک می کنیم.(طراحی شلوار زنانه )
آموزش طراحی مانکن

آموزش طراحی مانکن

حالا می توانید مانکن را به طور دلخواه رنگ بزنید.

آموزش طراحی مانکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس