۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

نانو و صنعت نساجی

نانو و صنعت نساجی

با معرفی نانو و صنعت نساجی در این مقاله همراه ما باشید .همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه فناوری نانو بسیاری از شرکت هایی که در زمینه ی نساجی(کتاب دایره المعارف نساجی ) و تولید نخ و پوشاک فعالیت می کنند محصولات خود را در رابطه با نانو به نمایش می گذارند. در ایران چندین شرکت محصولاتی مانند جوراب ، لباس زیر حوله و غیره را تولید می کنند که متناسب با به کارگیری فناوری نانو در آن ها ویژگی های متمایزی را ایجاد کرده اند. با ما همراه باشید تا بیشتر با این محصولات آشنا شوید.(آکادمی پارس در نمایشگاه بین المللی پوشاک )

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

                                                           آموزشگاه خیاطی کرج

 

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

نانو و صنعت نساجی

   پارچه هایی که بر مبنای فناوری نانو در بازار جهانی تولید می شوند نسبت به آب، چروک و تنش بسیار مقاوم هستند. به عنوان نمونه پارچه های شرکت صنعتی پارچه بافی سوئیس ، ضد آب و ضد لک بوده و چربی های روی آنها خود به خود از بین می رود. (لکه بری لباس )

نانو و صنعت نساجی

محصولات ضد لک

 نیاز جهانی به لباس‌ هایی که نیازمند نگهداری نیستند، روز به روز در حال افزایش است. از جمله خواصی که می‌تواند در جهت رفع این نیاز باشد، ‌خاصیت دفع لک و آب است. با به کارگیری فناوری نانو در عملیات تولید یا تکمیل پارچه، قطرات مایع نمی‌توانند درون پارچه‌ های مقاوم در برابر مایعات، نفوذ کنند. این اثر شبیه اثر موجود در برگ‌های زنبق آبی یا گل لادن است که با یک لایه واکس به ضخامت یک نانومتر پوشیده شده‌اند.در این گل، قطرات آب روی این برگ‌های به صورت دانه‌های کوچک درآمده و با لغزیدن روی سطح، آلودگی و گرد و غبار را نیز با خود می‌برند.

نانو و صنعت نساجی

نانو در صنعت نساجی

محصولات خنک کننده و آنتی باکتریال

      در ایران هم شرکت تهران زرنخ یکی از شرکت هاییست که در زمینه ی تولید نخ (انواع نخ خیاطی ) فعالیت می کند این  نخ ها خاصیت آنتی باکتریال دارند و  ضدبو هستند جالب است بدانید این شرکت نخ هایی تولید می کند که می توانند شما را در تابستان خنک کنند با استفاده از نانو ذرات آب دوست سبب جذب سریع تر رطوبت از بدن می شوند

نانو و صنعت نساجی نانو و صنعت نساجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس