۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

فیلم آموزش دوخت زیپ مخفی

فیلم آموزش دوخت زیپ مخفی

با آموزش دوخت زیپ مخفی در خدمت شما عزیزان هستیم. برای اینکه دوخت زیپ بهتر و تمیزتری داشته باشیم باید از پایه های مخصوص زیپ استفاده کنیم که هم برای چرخ های صنعتی و هم برای چرخ های خانگی موجود است که شامل پایه زیپ مخفی و یک طرف هستش. ابتدا جای زیپ را مشخص می کنیم و از خط کمر به اندازه ی 18 سانتیمتر پایین می آییم و این کار را برای هر دو تکه پارچه علامت می زنیم.

 

آموزش دوخت زیپ مخفی دامن

بعد در محل دوخت زیپ از روی جای دوخت با چرخ و درجه درشت از بالا به پایین را می دوزیم که البته این کار را با دست هم می توان کوک زد و انجام داد، در ادامه درز را باز می کنیم و اتو میزنیم. بعد دوخت را می شکافیم و دامن را به رو بر می گردانیم. قبل از دوخت و نصب زیپ آن را باز و بسته می کنیم تا سالم باشد، روی زیپ را به سمت روی دامن بر می گردانیم، دندانه های زیپ باید روی خط اتو قرار گیرد از بالا زیپ را فیکس می کنیم ، با دست کوک می زنیم و تا جایی که به اندازه ی زیپ علامت زده ایم می دوزیم.

آموزش دوخت زیپ مخفی لباس

حالا با استفاده از پایه زیپ دوزی و چرخ شروع به دوخت یک طرف زیپ از بالا به پایین می کنیم، پایه زیپ دندانه ها را کامل باز می کند، برای طرف دیگر نیز به همان صورت طرف دیگر زیپ را می دوزیم، دقت کنید که دندانه های زیپ روی خط اتو قرار بگیرد، بعد از فیکس با چرخ دوخت انجام می دهیم. بعد از دوخت قسمت بالای زیپ پایه را عوض کرده و از پایه یک طرفه استفاده می کنیم، قسمت پایین زیپ را می دوزیم و انتهای زیپ را بالا می آوریم و از جایی که دوخت زیپ باقی مانده تا پایین را می دوزیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس