۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

جنسیت سازی در طراحی لباس

فیلم آموزش جنسیت‌سازی لباس با دامن پلیسه

سلام دوستان ، تو این آموزش یاد می گیریم چطور جنسیت‌سازی لباس با دامن پلیسه چند طبقه بکشیم . از لوازم مورد نیاز شروع میکنیم. با این فیلم همراه آکادمی پارس باشید.
لوازم لازم انواع ماژیک هاcool gray-ice gray-metalic gold: برای لباس

Tan-ivory-satin برای پوست

مدادرنگی ها : grey-black-white

راپید مشکی 0/1 – خط کش – مداد – لاک غلط گیر – خودکار ژله ای سفید و لوازم جانبی

با توجه به رنگی(ماژیک و مدادرنگی) که برای لباس انتخاب می کنیم (رنگ بیس) ، رنگ تیره تر همان رنگ و مدادرنگی سفید و سیاه نیاز داریم . روی مانکن از پیش #طراحی شده شروع به #رنگ_آمیزی با رنگ دلخواه می کنیم ، البته لباس روی مانکن طراحی شده و پوست بدن و صورت هم از قبل رنگ شده است .

جنسیت سازی طراحی لباس

ابتدا رنگ زمینه لباس را یکدست می زنیم بعد خطوط پلیسه را مشخص می کنیم ، در مرحله بعد با نوک تیز ماژیک و رنگ تیره تر (قهوه ای یا قرمر تیره) روی خطوط پلیسه را خط می کشیم و رنگ می کنیم تا مشخص تر شوند جاهایی که باید تیره تر باشد مثل کمر دامن و زیر دامن را تیره تر می کنیم . سایه و روشن ایجاد می کنیم بعد با مدادرنگی سفید روی برجستگی های پلیسه یا سطوح عمودی روشن تر ، خطوط کوتاه و بلند می کشیم تا فرورفتگی ها و برجستگی های دامن بیشتر مشخص شود در واقع هایلایت می کنیم .

اموزش جنسیت سازی لباس

سایه دامن اول روی دامن دومی را تیره تر می کنیم تا روی هم افتادگی را نشان دهیم و زیر دامن را با قرمز تیره ، تیره تر می کنیم و همچنین سایه کیف و دست روی لباس را هم تیره تر می کنیم . با مداد سیاه زیر دامن و خطوط فرورفته پلیسه را خط می کشیم ، قرمر و قهوه ای را با هم میکس می کنیم و خطوط هرچه پایین تر می آید تیره و تیره تر می شود ، دوباره با #مدادرنگی_سفید هایلایت می کنیم و بعد از مداد سیاه برای ایجاد سایه های زیر دامن،زیر کیف و زیر دست استفاده می کنیم همچنین از ماژیک قهوه ای و مداد سیاه برای رنگ کردن داخل دامن استفاده می کنیم.

جنسیت‌سازی لباس با دامن پلیسه

برای نشان دادن خطوط مرزی پایین دامن و نشان دادن عمق پلیسه ها از مداد سیاه استفاده می کنیم ، هنگام کشیدن دامن طبقه دوم به طرز قرار گرفتن پارچه دامن روی پا و برجستگی آن و هلالی شدن پارچه دقت می کنیم ، در ایجاد پلیسه ها به زیر و روی دامن و اینکه دامن ها روی هم افتاده اند دقت می کنیم ، سایه ها با سطح بزرگتر و خطوط تیره بلندتر را دوباره با مداد مشکی تیره تر می کنیم. سایه های پشت پاها اضافه می کنیم و از مداد سیاه برای ایجاد خطوط پلیسه و سایه ها استفاده می کنیم و بعد با مداد سفید برای ایجاد نور روی برجستگی ها استفاده می کنیم .

اموزش جنسیت سازی طراحی لباس

بعد از اینکه تمام دامن و پلیسه ها را با سایه و روشن مشخص کردیم برای رنگ آمیزی صندل از رنگ خاکستری استفاده می کنیم و با مداد مشکی سایه می زنیم. برای قسمت بالای پیراهن با ماژیک کل سطح را رنگ می کنیم بعد با رنگ برنز در مرحله اول سایه های زیر سینه و زیربغل را می گذاریم و بعد ایجاد طرح می کنیم . برای تزیین بالاتنه لباس با استفاده از لاک غلط گیر ایجاد سنگ،نگین یا مروارید در دو ردیف می کنیم بعد با راپید مشکی خطوط صاف یا منحنی زیر نقطه ها می کشیم تا برجسته و سه بعدی شوند ، برای ایجاد سایه کلی روی بالاتنه از ماژیک تیره تر استفاده می کنیم ، در قسمت اتصال بالاتنه و دامن نیز از لاک غلط گیر برای تزئین کمر لباس استفاده می کنیم .

رنگ آمیزی طرحمون تموم شد ، یه کار قشنگ با دامن پلیسه قرمز و بلوز سنگ کاری شده
برای خرید الگوی آماده دامن پلیسه زنانه کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس