۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

طراحی کیف چرم مجلسی

طراحی کیف چرم مجلسی

با آموزش طراحی کیف چرم مجلسی همراه ما باشید. این آموزش توسط سرکار خانم پیرهادی تهیه و تدوین گردیده است. ابتدا طرح مورد نظر به صورت کلی و کاملا هندسی طراحی شده و سپس به جزییات آن پرداخته می شود.طراحی کیف چرم مجلسی

طراحی کیف چرم مجلسی

پس از طراحی دقیق کیف چرم طرح نوبت به اجرای رنگی می رسد.

برای اجرای رنگی ابتدا کل طرح را با ماژیک قرمز رنگ می کنیم. سپس قسمت های شبکه ای (فضای بین دوخت ها) را جداگانه سایه می زنیم. برای این که حجم و برجستگی هر قسمت را نشان دهیم بالای آن را روشن و پایین را تیره تر می کنیم.قسمت های نور خورده با مداد رنگی سفید روشن تر و قسمت های تیره با مدادرنگی قهوه ای گرم روشن تیره تر می شوند به شکلی که هر قسمت برجسته به صورت افقی به دو قسمت روشن و تیره تقسیم می شود. سپس از رنگ های دیگر برای نشان دادن حجم بیشتر استفاده می کنیم.

طراحی کیف چرم مجلسی

قسمت های نخورده را با مداد رنگی سفید نوک تیز روشن تر از قبل، و قسمت های تیره ابتدا با مداد رنگی قهوه ای گرم تیره، تیره تر، به صورتی که قهوه ای روشنی که از قبل کار شده کامل پوشانده نشود و بتوان هر دوی این رنگ ها را کنار هم دید.سپس برای جلوه ی بیشتر از مداد رنگی نوک تیز مشکی استفاده می کنیم و قسمت های تیره را کمی تیره تر تر می کنیم تا عمق و بعد بیشتری در طرح دیده شود. همچنین با استفاده از گواش سفید رقیق بر قسمت های روشن تاکید بیشتری می کنیم. به این مرحله، پرداخت بعد از کار می گویند که برای جلوه بخشیدن به طراحی ست و باید با دقت زیادی انجام شود.

طراحی کیف چرم

قبل از انجام این کار باید مراحل سایه روشن به صورت کامل و به درستی انجام شود. برای قفل کیف ابتدا با ماژیک کرم سطح قفل را می پوشانیم و سپس با مداد رنگی قهوه ای روشن و تیره آن را سایه می زنیم.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس