۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

طراحی لباس دو

طراحی لباس دو

در ادامه با مقاله طراحی لباس دو از آکادمی پارس با ما همراه باشید. با توجه به اینکه لباس و پوشش، اولین نکته مورد توجه در ظاهر هرشخص است؛ لذا نیازمند توجه ویژه به این نکته می باشد.زیبا پوشیدن یک هنر است و طراحی آغازگر این هنر.

طراحی لباس دو

این هنر به صورت ویژه و از لحاظ زیباشناختی از قرن ۱۹ میلادی برای استفاده در جشن ها و میهمانی های اشرافی انجام شد و مورد توجه و استقبال قرار گرفت.

این یک  هنر جذابیست که این امکان را می دهد تا طرح ساخته شده در ذهن یک هنرمند به روی کاغذ منتقل شده و باتوجه به توانایی هر خیاط در اجرایی کردن مدل، لباس زیبایی به ثمر بنشیند.

با گسترش این هنر ، عوامل مهم و متعددی روی این هنر تاثیر گذار بودند که از جمله آنها اقلیم زیستی و فرهنگ و آداب و رسوم می باشد.

با توجه به تاثیر گذاری این عوامل یک نکته مهم و جالب توجه در این هنر ، سلیقه افراد می باشد که یک خصیصه کاملا شخصی بوده و باعث به وجود آمدن خیل عظیم نیازها به طراحی را برمی انگیزد، که همین مسئله ارائه طرح های متنوع و بسیار را از سوی طراحان لباس در جهان به دنبال داشته است.

این هنر تخصصی به صورت تفکیکی شامل: طراحی لباس مردانه ، طراحی لباس زنانه ، آموزش طراحی لباس ورزشی و لباس کودک و … است.

آشنایی با رنگ ها و ویژگی خاص آنها تاثیر بسزایی در یک طراحی خوب و زیبا دارد.

نکته مهم و حائز اهمیت اینکه یک طراح خوب و حرفه ای حتما میباید به الگو سازی و دوخت نیز آشنایی داشته باشد، تا بتواند یک طرح اجرایی ارائه داده یا خود بتواند طرحش را اجرا کند.

در جهان مدرن امروز این هنر باعث به وجود آمدن صنعت بزرگ پوشاک شده است، و گستردگی و محبوبیت این هنر بین مردم بسیار زیاد است به طوری که امروزه تمام هنرمندان و سلبریتی های دنیا برای حضور در جشن ها و مراسمات فرش قرمزها، از لباس های طراحی شده توسط طراحان مطرح و حرفه ای استفاده می کنند.طراحی لباس دو

نویسنده: نسیم وکیلی

آشنایی با دوره طراحی لباس آکادمی پارس و سرفصل ها

طراحی لباس دو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس