۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

طراحی لباس با پولک و پر

طراحی لباس با پولک و پر

با آموزش طراحی لباس با پولک و پر (طراحی لباس مجلسی) توسط سرکار خانم پیرهادی در خدمتتون هستیم. ابتدا مانکن نُه سر را طراحی می کنیم و پس از طراحی حرکت مانکن، لباس و چین و چروک های آن شروع به رنگ آمیزی پوست می‌کنیم. برای رنگ آمیزی پوست از مارکر های تاچ ( کد ۱۴۲ – ۱۳۴ – ۲۶ ) و مداد رنگی پلی کروم ( کد ۱۸۲ – ۱۸۷ – ۲۸۳ ) استفاده شده است.

طراحی لباس با پولک و پر

در صورتی که مانکن سیاه پوست باشد از مارکر تاچ کد BR 103و BR ۹۶استفاده می کنیم. با در نظر گرفتن برجستگی ها و نور روی پوست رنگ آمیزی آن را شروع می کنیم. ابتدا از رنگ های روشن تر استفاده می کنیم و تقریبا تمام پوست به جز نقاطی که به نور احتیاج داریم را رنگ می کنیم و سپس با رنگ های تیره تر قسمت های فرو رفته و قسمت های کناری بدن را سایه می زنیم.

جنسیت سازی پارچه پولک

طراحی لباس: پس از اتمام رنگ آمیزی پوست با مارکر با استفاده از مداد رنگی سایه های بیشتری ایجاد می کنیم. استفاده از مداد رنگی جزئیات بیشتری به کار می دهد و در نتیجه کار طبیعی تر به نظر می رسد. برای اینکه نور بیشتری روی پوست ایجاد کنیم می توانیم از اکریلیک رقیق شده یا مداد گچی سفید ( فابر کاستل ) یا خودکار ژله ‌ای سفید استفاده کنیم. بعد از اتمام کامل رنگ پوست شروع به رنگ آمیزی لباس می کنیم، به این دلیل که این لباس بدن نماست قسمت هایی که لباس روی بدن قرار گرفته است را کمرنگ تر از بقیه قسمت ها رنگ می کنیم.

طراحی لباس مجلسی زنانه

برای قسمت های روشن پوست از مداد گچی سفید فابر کاستل استفاده کرده، سپس شروع به رنگ آمیزی لباس می کنیم، ابتدا با مارکرهای براش، رنگ خاکستری سایه های لباس را نشان می دهیم، و سپس برای نشان دادن سفیدی پارچه ی توری ( یا بدن نما ) از اکرلیک رقیق شده با آب استفاده می کنیم و در جهت چین و چروک ها روی کل سطح کار خصوصا قسمت هایی که نور بیشتری احتیاج دارد می کشیم.

طراحی لباس مجلسی با مداد رنگی

برای نشان دادن پولک دوزی روی پارچه از لاک غلط گیر برای قسمت هایی که به نقطه های درشت تر احتیاج داریم و خودکار ژله ای سفید برای باقی سطح کار و نشان دادن جهت پولک دوزی که در این مدل به صورت اریب است استفاده می کنیم، سپس برای تاکید بیشتر کنار پولک های درشت را با روان نویس مشکی سایه می اندازیم.

برای قسمت بالا تنه که با پر کار شده و از پیش (هنگام رنگ آمیزی پوست ) آن را سفید گذاشته بودیم ابتدا با همان مارکرهای خاکستری که برای پیراهن استفاده کردیم سایه هایی را به شکل کشیدن مو روی کار ایجاد می کنیم، سپس با روان نویس مشکی از سمت بیرون به داخل (بر عکس کشیدن مو که از داخل ضخیم می باشد ) فرم پرها را می کشیم و با خودکار ژله ای سفید به همان شکل، پرهای سفید را طراحی می کنیم و در نهایت با روان نویس مشکی کار را دور گیری می کنیم.

طراحی لباس با پولک و پر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس