۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش هنر طراحی لباس

آموزش هنر طراحی لباس

در مقاله آموزش هنر طراحی لباس به آموزش طراحی یک پیراهن سفید میپردازیم. ابتدا با مداد طراحی (وسایل طراحی لباس ) خطوط محیطی پیراهن خود را به صورت کمرنگ رسم کنید چرا که به نرمی و نازک بودن پیراهنتان در این طراحی نیاز دارید.از این آموزش می توانید برای طراحی لباس عروس استفاده کنید.(آموزش فیگور طراحی لباس ) با آموزش هنر طراحی لباس همراه آکادمی پارس باشید.

آموزش هنر طراحی لباس

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱آموزش هنر طراحی لباس

آموزش هنر طراحی لباس

   سپس باید تصمیم بگیرید که سایه ها و چین ها در کجاها قرار بگیرند.در اینجا سایه و چین ها در زیر سینه ها و کمربند قرار دارند. سایه ها همچنین برجستگی های چین های دامن (آموزش دوخت دامن ) را نشان خواهند داد.

آموزش هنر طراحی لباس

در این مرحله با مداد خاکستری کمرنگ(آموزش طراحی لباس با مداد رنگی ) یک لایه روی قسمت هایی که در مرحله قبل مشخص کرده اید سایه بزنید. این سایه ها باید خطوط را پر رنگ تر نشان بدهند. دقت کنید که لبه پایینی دامن را سایه نزنید و فقط اطراف چین ها این کار را انجام دهید.آموزش هنر طراحی لباس

سپس یک لایه سایه دیگر روی همان سایه قبلی کار می کنیم. با این تفاوت که قسمت های زیرین با خطوط باریکتر و پر رنگ تری سایه زده می شوند.زیر یقه هم سایه می خورد.

آموزش هنر طراحی لباس

طراحی لباس

   در این قسمت دوباره با یک مداد خاکستری (آموزش طراحی لباس با مداد سیاه ) متوسط سایه ها را تیره تر می کنیم اما در همان قسمت هایی که در شکل مشخص است و لازم نیست همه خطوط را پر رنگ کنیم.

آموزش هنر طراحی لباس

در این مرحله با یک خاکستری روشن روی همه شکل را یک سایه ملایم بزنید تا کارتان یکپارچه و زیباتر دیده شود. اگر از آبرنگ (آموزش طراحی لباس با آبرنگ ) استفاده می کنید هم می توانید از خود آب به تنهایی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس