۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

خیاطی اسان خانم عمرانی

خیاطی اسان خانم عمرانی

با آموزش خیاطی اسان خانم عمرانی در خدمت شما هستیم در این مقاله به آموزش یقه ی هفت و قایقی می پردازیم .برای تبدیل الگوی اولیه به یقه ۷ از گوشه گردن ۲ سانتیمتر داخل شده از گودی گردن ۱۴ سانتیمتر پائین آمده اریب به هم وصل می‌کنیم. اگر مقدار بازی یقه از گودی گردن ۱۲ سانتیمتر بیشتر باشد، در وسط خط هفت هم یک ساسون با طول ۶ یا ۷ و عرض ۲ سانتیمتر در الگو می‌گیریم بطوری که خط بالا که به طرف سرشانه است روی خط پائین ساسون بخوابد در این صورت سرشانه کمی به جلو آمده با خط صاف این شکستگی را آرایش می‌دهیم. ۵ تا ۷ سانتیمتر برای سجاف وارد شانه شده موازی با خط یقه ۱۰ سانتیمتر از انتهای یقه ۷ پائین آمده به هم وصل می‌کنیم.(مدل یقه مانتو نخی)

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

خیاطی اسان خانم عمرانی

    تمام نقاط نقطه‌چین را روی کاغذ رولت کرده وسط جلو را روی دولای بسته انداخته دور تا دور یک سانتیمتر زاپاس گذاشته سجاف را کامل برش زده. توجه به (نکته ۱۳)برای یقه هفت جلو باز ۲ سانتیمتر به وسط جلو برای جادگمه لباس اضافه کرده خط یقه را ادامه دادخ تا به صورت اریب ۲ سانتیمتر جادگمه را قطع کند. اگر بخواهیم یقه هفت ما کمی هلال باشد شکستگی که به وسیله ساسون یقه به وجود آمد با خط هلال آرایش می‌دهیم.

خیاطی اسان خانم عمرانی

خیاطی خانم عمرانی

مقدار پارچه مورد نیاز: یک قد بلوز + یک قد آستین با عرض ۱۵۰ می‌باشد برای سایز زیر ۴۲/ برای سایز بالای ۴۲ دو قد بلوز با عرض ۱۵۰ نیاز داریم. این مقدار پارچه برای بلوزها می‌باشد.

آموزش دوخت یقه قایقی (گرد کشیده)

از الگوی پایه (اولیه) استفاده می کنیم در این مدل بازی یقه از طرفین بیشتر است.(برش یقه اسپرت)از گودی یقه ۲ سانتیمتر پائین رفته و از گوشه گردن ۷ سانتیمتر وارد شانه شده و به صورت هلال کشیده به هم وصل می‌کنیم. باید توجه داشت که این مدل یقه در موقع پوشیدن حتماً مقدار باقیماندۀ شانه درست در انتهای شانه قرار بگیرد و به طرف گردن نیاید در غیر این صورت یقه ما خوش فرم نمی‌ایستد. از یقه پشت گوشه گردن ۲ سانت پائین آمده و از گوشه گردن ۵/۷ سانتیمتر داخل شانه شده تا یقه پشت از یقه جلو بزرگتر باشد و بقه جلو را بکشد و نیم سانتیمتر از شانه طرف حلقه به شانه پشت اضافه می‌کنیم.(الگوی یقه نمایشی)خیاطی اسان خانم عمرانی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس