۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

جنسیت سازی سات در طراحی لباس

جنسیت سازی ساتن در طراحی کفش + فیلم آموزشی

سلام، همونطور که میدونید و همه تجربشو دارید کفش ها جنس های مختلفی دارن مثل چرم، مخمل، اشبالت، ساتن و … که در این ویدیوی آموزشی می خواهیم بهتون یاد بدیم چطور جنسیت ساتن رو تو کفش نشون بدید، اینم بگم که جنس ساتن تو کفش بیشتر برای کفش هایی که هستش که برای مهمونی استفاده میشن و یا مثل صندل هستن و جلوبازن این آموزش توسط مدرس سرکار خانم امانی به شما یاد داده میشه، با ما همراه باشید.

فیلم آموزشی جنسیت سازی ساتن در طراحی کفش

از قبل کفش مورد نظر که جلوبازه و فانتزیه و میتونه جنسیت ساتن داشته باشه رو کشیدیم و قسمت هایی که ساتن نیست رو هم رنگ آمیزی کردیم، و قسمت هایی که قراره ساتن بشه رو با پاک کن خمیری کمرنگ می کنیم  بعد یه رنگ ماژیک دلخواه برای کفشمون انتخاب می کنیم و با سر ضخیم ماژیک شروع به رنگ آمیزی قسمت هایی که قراره ساتن بشه می کنیم، دقت کنید که ماژیک رو هم جهت با فرم کفش بکشید تا رد ماژیک به کیفیت سایه ها کمک بیشتری بکنه.

جنسیت سازی ساتن در طراحی کفش

بعد از اینکه رنگ بیس رو کامل زدیم با همون رنگ ماژیک اما اینبار با نوک تیز اون شروع به ایجاد سایه و مشخص کردن چین و چروک ها می کنیم، تو این کفش ما یه پاپیون بزرگ داریم و جنسیت ساتن رو خیلی بهتر میتونیم با این مدل انتخابی نشون بدیم، چین و چروک ها رو کامل مشخص می کنیم و جاهایی که روی هم اومده رو تیره تر می کنیم چون لایه بالایی روی لایه زیری سایه ایجاد می کنه، پس تیرگی ها رو تا جایی که لازمه تیره می کنیم.

جنسیت سازی پارچه ساتن در طراحی کفش

در ادامه از مدادرنگی نوک تیز که از رنگ ماژیک بیس دو تا سه درجه تیره تره استفاده می کنیم و سایه ها رو مشخص تر و تیره تر می کنیم و بعد با یک مداد رنگی که تیره تر هستش بیشتر به سایه ها و جزئیات می پردازیم. چه جنسیت دیگه ای تو کفش رو دوست دارید یاد بگیرید؟ اون رو برامون کامنت کنید تا در آموزش های بعدی استفاده کنیم.

جنسیت سازی در طراحی کفش

از گوش پاک کن یا محو کن برای محو کردن سایه ها میتونید استفاده کنید و اینجوری سایه هایی که ایجاد کردیم تو هم محو میشن و طبیعی تر نشون میدن. برای اینکه جلوه کار بیشتر بشه و جداسازی قسمت های مختلف کفش رو انجام بدیم ازمدادرنگی مشکی و بصورت خطی استفاده می کنیم و این کار به سه بعدی نشون دادن طرحمون خیلی کمک می کنه.

جنسیت سازی در طراحی لباس

در ادامه برای نشون دادن قسمت های نورخورده و برجسته از مداد رنگی سفید استفاده می کنیم و این کار رو با فشار دست زیاد انجام میدیم تا براق بودن پارچه رو بهتر و بیشتر نشون بدیم، بعد ازون هم شروع به محو کردن سایه ها می کنیم. بعد با نوک تیز ماژیکی که در ابتدا برای رنگ بیس استفاده کردیم روی جاهایی که مدادرنگی کشیدیم رو رنگ می کنیم تا با این کار رد مدادرنگی از بین بره و کار یکدست تر نشون بده.

 

آموزش های دیگر ما:

جنسیت سازی سات با مارکر

جسنیت سازی ساتن و تور در طراحی لباس

آموزش جنسیت سازی ساتن

 

امیدوارم ازین آموزش لذت برده باشید و حتما یکبار اون رو امتحان کنید و باهاش کارای متفاوتی رو بکشید، این ویدیو رو با دوستانتون به اشتراک بذارید و مارو لایک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس