۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

جدول سایزبندی مولر

جدول سایزبندی مولر

با مقاله ی جدول سایزبندی مولر همراه ما باشید. برای آموزش خیاطی با متد مولر می توانید از کتاب های سایت پارس دوک استفاده نمایید.در ادامه به آموزش رسم الگوی کت مجلسی زنانه می پردازیم.

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

    الگوی بالاتنه را اماده کرده« این مدل نیاز به روهم گرد ندارد »روی یقه از گوشه ی گردن ۱الی۱/۵ سانت از گودی گردن ۱/۵ الی۲سانت  جلو رفته علامت می زنیم و طول و عرض گردن را مجددا روی این نقاط می کشیم . از خط جدید عرض گردن از قسمت وسط جلو  ۳سانت داخل شده بازی یقه را هم مشخص می کنیم «بین خط کمر و خط سینه » این دو نقطه را به هم وصل می کنیم.(فروش الگوی مولر)

جدول سایزبندی مولر

جدول سایز بندی شلوار زنانه مولر

   سه تا پنس به اندازه ی ۰/۵ الی۱سانت روی  یقه می بندیم   .مجموع سه پنس لقی یقه  بین ۱/۵الی  ۳سانت بستگی  به بازی یقه  است.

جدول سایزبندی مولر

سایزبندی مولر

 جدول سایزبندی مولر: بعد از بستن پنس لقی یقه  نوبت به پشت یقه ایستاده می رسد .به اندازه یک دوم پشت یقه +۰/۵از سر طول گردن جدید بالا رفته  به اندازه ۲تا۳سانت  جلو رفته از سر این خط به زاویه ی یقه هلال خط یقه ایستاده را می کشیم.(خیاطی مولر چیست)

جدول سایزبندی مولر

   برای هلال پایین یقه  از وسط خط باز شو یقه ۲تا۳سانت داخل شده « این اندازه بسته به سلیقه بیشتر از ۳سانت هم می توان گرفت » داخل رفته هلال یقه را می کشیم.(آستین کتی به روش مولر)

جدول سایزبندی مولر

به اندازه ۲-۴سانت داخل شده  به سر بازی یقه وصل می کنیم  « برای افراد با شکم بزرگ این اندازه را داخل نشوید چون شکم فرد خود به خود باعث عقب کشیده شدن لباس می شود » بعد از این کار برای هلال  از سر لبه لباس ۳-۵سانت بالا رفته۳-۵ جلو رفته این دو خط را به هم هلال می کنیم.(آموزش ابتدایی خیاطی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس