۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آستین کتی به روش مولر

آستین کتی به روش مولر

در مقاله آستین کتی به روش مولر با ما همراه باشید. در اینجا آستین دو تکه را هم به روش مولر و هم گرلاوین آموزش می دهیم.توجه داشته باشید که برای آستین در هر متدی که استفاده می کنید باید بالاتنه هم در همان متد باشد که با یکدیگر همخوانی داشته باشند.(آموزش آستین کتی زنانه)

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

الگوی آستین کتی به روش مولر

 

عرض کادر الگو= دور بازو+۴

طول کادر= قد آستین

   از بالای کادر ۲ تا ۴ سانت پایین می آییم و خطوطی افقی رسم می کنیم.خط کف حلقه بسته به دور بازو بین ۱۳ تا ۱۵ میباشد (معمولا۱۳ یا ۱۳٫۵ ). خطوط عمودی هم به طور مساوی با تقسیم عرض به ۴ کشیده می شود.

آستین کتی به روش مولر

   نقطه ی ۱ در وسط عرض، نقطه ی ۲ به فاصله ی ۲ سانت بعد از خط *آ ، نقطه ی ۳ روی زاویه و نقطه ی ۴ هم روی زاویه است و نقطه ی ۵ مقدار ۲سانت بعد از خط *سی.دور مچ هم به اندازه ی یک دوم دور مچ از وسط به طرفین می رویم.

A=آ *

سی =C

آستین کتی به روش مولر

  ابتدا کادر آستین را می کشیم.(آموزش خیاطی به روش مولر)از سمت چپ روی کاغذ ،فاصله می گذاریم.خطوط عمودی آستین را می کشیم که آستین به ۴ قسمت تقسیم شود.خط آرنج را رسم می کنیم ( یا اندازه میگیریم روی دست و یا کادر را نصف میکنیم).از خط ۲ روی خط حلقه ۳سانت ، روی خط آرنج ۱٫۵ سانت و روی خط مچ ۳سانت به سمت راست خارج می شویم و این ۳نقطه را به هم وصل میکنیم و تا ۰٫۵ سانت از خط مچ ادامه می دهیم.

الگوی استین کتی به روش مولر

   از خط ۲ روی خط مچ یک دوم دور مچ را خارج می شویم و ۲٫۵ سانت پایین می آییم.از این نقطه به تقاطع خط آرنج و خط۴ وصل می کنیم.(آموزش دوخت آستین به لباس)این خط را در طرف دیگر خط۴ رولت می کنیم. فاصله ی نقطه ی سی تا خط ۱ را اندازه میزنیم و به همان میزان از خط ۵ به سمت چپ خارج می شویم و به نقطه ی (اِف پِریم) وصل می کنیم.از خط (اِم اِن ) روی خط آرنج ۱٫۵ سانت داخل میشویم و به (اِن و اِم ) وصل می کنیم(اِن) را تا جایی ادامه می دهیم که مقداری که از حلقه سمت راست کم شده است جبران شود.آستین کتی به روش مولر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس