۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

برند لباس زهیر مراد

برند لباس زهیر مراد

در این مقاله به معرفی برند لباس زهیر مراد می پردازیم. او یک طراح لباس لبنانی و بنیانگذار برند و خانه مدِ Zuhair Murad می باشد. شهرت زهیر مراد در طراحی لباس‌ های شب زنانه، اوت کوتور و(اوت کوتور چیست ) نیز لباس عروس با دوخت سفارشی است، ولی پوشاک آماده، کیف و کفش نیز از تولیدات برند او هستند.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

 

 

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

زهیر مراد

 

   زهیر مراد در سال ۱۹۷۱ در لبنان به دنیا آمد. طراحی را از ده سالگی شروع کرد و بعدها در این زمینه مشغول به کار شد. در سال ۱۹۹۷ آتلیه خود را افتتاح کرد و در ۲۰۰۱ اولین کلکسیون لباس خود را در هفته مد پاریس ارائه داد که این مجموعه در مطرح کردن آثار وی در سطح جهانی تاثیر بسزایی داشت.وی معتقد است که فرهنگ های مختلف منبع الهام بخشی برای طراحی آثارش است.(معرفی برندهای مطرح جهان )

برند لباس زهیر مراد

   مراد در سال ۱۹۹۹ برای اولین بار در شوی لباس رم حضور پیدا کرد و مجموعهٔ بی‌نظیرش موجب شد که برای حضور در افتتاحیهٔ رسمی فستیوال سال ۲۰۰۱ رم انتخاب شود. کمی پس از آن مراد به عنوان یکی از بهترین طراحان لباس در ایتالیا شهرت پیدا کرد(آموزش طراحی لباس در ایتالیا ). در همین سال مراد برای اولین بار مجموعهٔ لباس‌ های شب‌ خود را در هفتهٔ مد لباس‌ با دوخت سفارشی در پاریس ارائه نمود که این مجموعه توجه منابع خبری بین‌المللی را به او و برند «زهیر مراد» جلب نمود. مارک «زهیر مراد » نه تنها برندی مطرح در بهترین شوهای لباس در ایتالیا است، بلکه در پاریس و نیز در سایر شهرهای مهم دنیا در زمینهٔ مد جایگاهی ویژه برای خود کسب نموده است

برند لباس زهیر مراد

مدل لباس برند زهیر مراد

   ویژگی خاص برند «زهیر مراد» مهارت در دوخت لباس های ظریف با گل‌دوزی و جزئیات فراوان است. تقریباً در تمامی لباس‌های مجموعه دوخت سفارشی وی از پولک و سنگهای قیمتی با مهارتی خاص استفاده شده. این جزئیات درخشان بر روی پارچه‌هایی نفیس همچون ابریشم، کرپ و طل که از ظرافت بسیاری برخوردارند، با استادی دوخته می‌شود. در کنار این جزئیات، برش‌های خاص و استادانهٔ این لباس‌ها، نقش مهمی در یکپارچگیشان ایفا می‌کنند.

برند لباس زهیر مراد برند لباس زهیر مراد برند لباس زهیر مراد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس