۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

اموزش دوخت مانتو ساده و شیک

اموزش دوخت مانتو ساده و شیک

   با اموزش دوخت مانتو ساده و شیک همراه ما باشید برای الگوسازیِ این مدل مانتو ابتدا الگوی بالاتنه ساده ی آستین کیمونو را بکشید .قد الگو را به اندازه ی دلخواه بلند کنید .(الگوی مانتو مجلسی)

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   قد آستین رو به اندازه ی دلخواه کوتاه کنید برای اینکار از خط مچ به اندازه ی دلخواه برید بالا و خطی موازی با خط مچ روی الگو رسم کنید ( خط آبی ) .خط پهلوی الگو را کاملا صاف کنید ( خط سبز ) .(اموزش الگوی مانتو جلو باز)طرح یقه هفت را روی الگو بکشید ( خط قرمز ) .

اموزش دوخت مانتو ساده و شیک

اموزش دوخت مانتو ساده و شیک

    این مدل مانتو چون پهلوهای آن کاملا باز است نیازی به فون کردن ندارد .خطوط قرمز را طبق مدل روی الگو بکشید . دقت کنید که ابتدا و انتها و هلالِ خطوط قرمز کاملا سلیقه ای است و بستگی به سایز و مدلتان دارد . ابتدا و انتها و هلالِ خطوط قرمز در الگوی جلو و پشت باید کاملا با هم برابر باشند بنابراین بهتر است شما اول خطوط قرمزِ الگوی جلو را بکشید سپس از در الگوی پشت از این خطوط کپی برداری کنید .از خط لبه ی پایین مانتو روی خط پهلو به اندازه ی ۲۰ الی ۲۵ سانت برید بالا و خط زرد را به صورت کاملا صاف روی الگو بکشید .از خط لبه ی مچ به اندازه ی ۳ الی ۵ سانت برید بالا و خط زرد را به صورت کمی هلال روی الگو بکشید .

برای مشاهده جزئیات دوره آموزشی مانتو کلیک کنید و یا برای مشاوره رایگان با آکادمی تماس بگیرید. ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۴۰

اموزش دوخت مانتو ساده و شیک

اموزش دوخت مانتو ساده

    طرح جیب را روی الگو بکشید ( خطوط سبز ) .از روی طرح جیب یک کپی تهیه کنید. بعد از برشِ پارچه حتما خطوط سبز یا همون طرح جیب را پشتِ هر دو طرفِ جلوی مانتو با کاربن و رولت بکشید و روی این خطوط را کوک بزنید تا موقع دوخت بدونید جیب را دقیقا در کدوم قسمت از مانتو باید بدوزید .الگو را از خطوط قرمز قیچی کنید .

اموزش دوخت مانتو ساده و شیک اموزش دوخت مانتو ساده و شیک

اموزش دوخت مانتو

    قطعات شماره ۲ و ۳ را از خطوط زرد قیچی کنید .قسمت پایینِ خطوط زرد دور ریز میشود.قطعه ی شماره ۱ روی پارچه ی مانتوی اصلی برش میخورد .قطعات شماره ۲ و ۳ و الگوی جیب روی پارچه ی توری برش میخورند دقت کنید که خطوط مشکی در این قطعات در دولای بسته ی پارچه قرار میگیرند و نکته ی مهم این است که چون این قطعات در دولای بسته برش میخورند بنابراین قطعات شماره ۲ و ۳ در الگوی پشت دیگر نیازی به برش روی پارچه ندارند و دور ریز میشوند .اموزش دوخت مانتو ساده و شیک

در مقالات قبلی الگوی انواع استین، پیراهن مجلسی زنانه شیک، اموزش کشیدن الگوی مانتو ساده را به صورت رایگان در اختیار شما همراهان عزیز آکادمی هنر پارس قرار دادیم با ما همراه باشید با دیگر آموزش ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس