۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگوی انواع استین

الگوی انواع استین

با مقاله ی الگوی انواع استین همراه ما باشید . در اینجا به رسم الگوی پیراهن دانتل با آستین کوتاه می پردازیم . ابتدا الگوی اولیه را بکشید و پنس سرشانه و یقه را ببندید. از کنار گلو نقطه ۱ (۱.۵سانت )پایین بیاید نقطه ۲و از نقطه ۳(۴سانت )به چپ برید ونقطه ۴ را به نقطه ۲ هلال کنید .نقطه ۵ روی خط کمر را پیدا کنید و( ۱.۵ سانت) به چپ بریدنقطه ۶ را پیدا کنید.از نقطه ۲ هم (۱.۵ سانت )به چپ برید و نقطه ۷ را به ۶ یک خط مستقیم رسم کنید. مستطیلی که هاشور قرمز زده شده در برش تور رنگ بدن بریده میشود و لای درز لباس قرار میگیرد.

الگوی انواع استین

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

الگوی انواع استین

الگوی انواع استین

   از نقطه ۵ تا ۸  برش کمر جلو هست .در قسمت پهلوی لباس نقطه ۹ (۳سانت)داخل برید و نقطه ۱۰ را به ۱۱ روی باسن رسم کنید که دامن ما حالت خمره ای بگیرد. قسمت هاشور خورده دور ریز میشود.

الگوی انواع استین

در قسمت سرشانه پشت از نقطه ۱۲ (۴سانت )به سمت راست بیاید و نقطه ۱۳ را علامت بزنیدو به ۱۵ رسم کنید. نقطه ۱۵ وسط خط کارور و سینه قرار دارد.۱۵ را به ۱۶ روی خط کمر پهلوی پشت وصل کنید. برای قسمت پشت مدل چند تا لقی داریم که خیلی مهم است. دو تا پنس ۱ سانتی روی خط ۱۳ تا ۱۵ بگیرید . قسمت پنس پشت را به دو طرف ۱ سانت به پهنای پنس اضافه کنید.

الگوی انواع استین

اموزش الگوی انواع استین

   نقطه ۱۷ روی خط کمر را پیدا کنید.۳ سانت پایین برید و نقطه ۱۸ را به ۱۶ رسم کنید.از ۱۸ (۱.۵سانت )داخل برید و یک پنس تا باسن نقطه ۲۰رسم کنید. در قسمت پهلوی لباس نیز ازنقطه ۲۱ (۳سانت)داخل برید و ۲۲ را به باسن وصل کنید که دامن حالت خمره ای بگیرد.قسمت های هاشور خورده پشت همگی دور ریز هستند.

الگوی انواع استین

آستین

   الگوی استین را بکشید و از وسط نقطه ۲۳ حدود۳ تا ۴ سانت بالا برید . از دو طرف استین نقطه های ۲۵ و ۲۷ هر کدام ۵ سانت داخل شده و ۲۶ و ۲۸ را علامت بزنید و از ۲۶ به ۲۸ خط رسم کنید. این استین از ۵ سانت بالای درز پهلو در حلقه دوخته میشود.

الگوی انواع استین

برای پاپیون پشت لباس یک مستطیل( ۵۰ تا ۷۰ )قد و (۸ تا ۱۰ سانت )عرض میبریم و به تیکه بالای پشت میدوزیم .نقطه ۱۹ تا ۲۰ پشت هم زیپ دوخت‌ شود.

الگوی انواع استین

در قسمت بالای جلو از خط کارور تا کمر استر کشی کنید ولی در قسمت بالای پشت استر نیاز نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس