۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

اموزش دوخت سرهمی نوزاد

اموزش دوخت سرهمی نوزاد

با اموزش دوخت سرهمی نوزاد همراه ما باشید . این مدل سرهمی با شلوارک می باشد بنابراین شما هم اگر میخواهید این مدل را با به صورت شلوارک بدوزید ابتدا از خط مچِ شلوار به اندازه ی دلخواه بالا رفته و خطی موازی با خط مچ روی الگو رسم کنید ( خطوط قرمز ) .(الگو بچه گانه)

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   میتوانید خط مچِ جدید را کمی از پهلو و فاق تنگ کنید ( خطوط آبی ) .(آموزش دوخت سرهمی نوزادی)حلقه ی یقه را به اندازه ی ۱ سانتی متر از گوشه ی گردن . ۲ الی ۳ سانتی متر از وسط پشت و ۳ الی ۵ سانتی متر از وسط جلو گشاد کنید ( خطوط سبز ) . مقدار گشادی بستگی به سایز الگو دارد هر چقدر سایز کمتر باشد گشادی یقه هم باید کمتر باشد.حلقه آستین را به اندازه ی ۱ سانتی متر از انتهای خط سرشانه و زیر بغل گشاد کنید ( خطوط بنفش ) .

اموزش دوخت سرهمی نوزاد

آموزش دوخت سرهمی نوزاد

   در مرحله ی بعد از خط سرشانه ی جلو به اندازه ی ۲٫۵ سانتی متر بیایید پایین و خطی موازی با خط سرشانه روی الگو رسم کنید ( خط قرمز ) .الگو را از خط قرمز قیچی کنید .(الگوی لباس سرهمی بچه گانه)در الگوی پشت از ابتدا و انتهای خط سرشانه به اندازه ی ۴٫۵ الی ۵ سانت بیایید بالا و علامت بزنید .این علامتها را توسط خطی صاف به هم وصل کنید تا خطی موازی با خط سرشانه روی الگو رسم شود سپس ابتدا و انتهای این خط را به حلقه آستین و حلقه ی بالاتنه وصل کنید ( خطوط صورتی ) .از روی خطوط زرد یه کپی بردارید این کپی میشود الگوی سجافِ این سرهمی .

اموزش دوخت سرهمی نوزاد اموزش دوخت سرهمی نوزاد

آموزش دوخت

   در مرحله ی دوخت بعد از اینکه خطوط پهلو و فاقِ جلو و پشت را دوختید باید سجاف آن را نصب کنید .در نهایت بعد از اینکه سجاف را به سمت پشتِ لباس برگرداندید روی خط طوسی در قسمت جلو یه جادکمه بدوزید و روی دایره ی طوسی در قسمت پشت یه دکمه بدوزید .در مرحله ی پرو سرشانه ی پشت و جلوی سرهمی توسط دکمه و جادکمه به هم وصل میشوند .اموزش دوخت سرهمی نوزاد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس