۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگوی دوخت مانتو اسپرت

الگوی دوخت مانتو اسپرت

با مقاله ی الگوی دوخت مانتو اسپرت همراه ما باشید برای این مدل مانتو اسپرت  ابتدا باید الگوی بالاتنه را با توجه به متدی که با آن کار می کنید رسم کنید سپس ادامه کار را مرحله به مرحله با الگو ها پیش ببروید.اموزش الگوی مانتو

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

الگوی بالاتنه جلو:

از نقطه A دو سانتی متر داخل سرشانه شوید. روی خط مرکزی از نقطه B به اندازه ۱۰ سانتی متر پایین رفته b2 بنامید و از نقطه b2 به نقطه a2 متصل کنید. از خط مرکزی ۲ سانتی متر داخل الگو شده و خطی به موازات خط مرکزی رسم کنید .قسمت هاشور خورده دور ریز الگو می باشد. بالاتنه پشت از نقطه A به اندازه ۲ سانتی متر داخل یقه بشوید و به نقطه B متصل نمایید.(الگو مانتو جین)

الگوی دوخت مانتو اسپرت

الگو مانتو اسپرت

بالاتنه جلو

از نقطه H روی خط مرکزی ۱۰ سانتی متر بالا بروید و  علامت بزنید.روی خط لبه مانتو نیز ۱۰ سانتی متر پیش رفته نقطه O بنامید .سپس از نقطه H به اندازه ۵ سانتی متر داخل الگو شوید نیمساز به دست آوردید.و از دو نقطه روی خط مرکزی و O به این نیمساز متصل کنید.از نقطه G به اندازه ۲ سانتی متر بالارفته G2 بنامید .و از نقطه G2 به نقطه O متصل کنید.در الگوی بالاتنه پشت نیز نقطه G2 را به همین صورت به دست آورید.از نقطه H به اندازه ۴-۵ سانتی متر بالا رفته K بنامید.از نقطه K بهG2 متصل کنید.

الگوی دوخت مانتو اسپرت

آموزش دوخت مانتو اسپرت

در بالاتنه پشت و جلو :

از نقاط G2 به اندازه ۳-۴سانتی متر بیرون رفته Q بنامید .از نقاط Q به ۴ سانتی متر پایین تر از نقطه D خطی متصل کنید.

الگوی دوخت مانتو اسپرت

پنس ها را تبدیل به دکوپ عصایی کنید. از خط مرکزی روی خط کمر ۳ سانتی متر داخل شده به اندازه ۴-۵ سانتی متر پایین رفته نقطه N بنامید.(دوخت مانتو ساده با الگو)سپساز خط کمر خط وسط پنس به اندازه ۸-۱۰ سانتی متر پایین رفته M نام گذاری کنید از نقطه N به نقطه M متصل کنید.

الگوی دوخت مانتو اسپرت

برش های عصایی را جدا کرده و به تکه های سمت پهلو از خط کمر به پایین به اندازه ۱۰ سانتی متر پیلی به الگو کاغذ اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس