۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگوی شلوار زنانه به روش ساده

الگوی بلوز

در این مقاله یک الگوی بلوز را به شما آموزش می دهیم .برای این لباس می توانید از یک پارچه کشی مثل ریون استفاده کنید و تقسیم بندی ها را هم برای پارچه کشی در نظر بگیرید .پارچه کشی نیازی به ساسون و جای دوخت ندارد پس الگو کشی برای آن خیلی راحت می باشد.پارچه مورد نیاز : ۲ قد پارچه برای این لازم داریم مثلا اگر قد را ۷۰ گرفتید ۱٫۵ متر پارچه برای این لباس لازم دارید .

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

الگوی بلوز

   ابتدا الگوی آستین سرخود را برای قسمت رویی لباس آماده میکنیم . و مطابق شکل استین را ویرایش میکنیم . البته شما میتوانید برای استین لباس از الگوی استین از سرشانه کلوش هم استفاده کنید و لباس را استین سر خود نکنید .ولی بیشتر به لباس میخورد که استین سرخود داشته باشد.(آستین پاکتی سرخود)چون یقه لباس حالت افتادگی دارد و گشاد هم هست پس از قسمت پایین لباس روی خط باسن ۱۰ سانت پایین میرویم و همچنین چون حالت روی هم آمدن و چپ و راستی دارد باید به اندازه ۲۰ سانت یا اندازه ¼ باسن برای روی هم امدن لباس و همچنین چین در نظر بگیریم .

الگوی بلوز ساده

    چون قسمت رویی با چین به قسمت زیری وصل شده و تا مرحله رسیده که ۱۰ سانت روی هم رد شده .البته قسمت رویی باید از تاپ زیری گشاد تر باشد پس به اندازه ۳ سانت به گشادی قسمت رویی اضافه میکنیم ( مطابق مدل )برای تاپ زیر هم از الگوی بالاتنه استفاده می کنیم و آن را مطابق شکل ویرایش می کنیم و زیر سینه را هم اوازمان میدهیم چون تاپ زیری حالت گشاد و حاملگی را دارد. برای پشت تاپ هم باید برش از روی سینه را داشته باشیم.چون تاپ ۱۲ تا ۱۵ سانت از قسمت رویی بلندتر است پس قسمت رویی را باید قدش را ۱۲ تا ۱۵ سانت کمتر بگیریم .(الگوی بالاتنه به روش گرلاوین)

الگوی بلوز زنانه

    بعد از اینکه تاپ را دوختیم ۱۲ سانت از پایین آن بالا میرویم و دور تا دور آن را علامت گذاری می کنیم و رد علامت ها را کمی چین میدهیم تا مثل مدل بشود . بعد تیکه رویی را پشت و جلوش را بهم میدوزیم و پایین آن را چین میدهیم و به رد خط کشی ها میدوزیم . و در قسمت جلو به اندازه ۱۰ سانت روی هم رد میکنیم .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس