۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش دوخت لباس حریر

در این مقاله آموزش دوخت لباس حریر را خدمت شما عزیزان ارائه می دهیم.زیبایی و ظرافت پارچه‌ های حریر(انواع پارچه) سبب شده که مورد علاقۀ اغلب خانم‌ های خوش‌ لباس باشند. اما دوخت این پارچه‌ ها به دلیل نازک بودن آنها از دوخت سایر پارچه‌ ها مشکل‌ تر است. اغلب لباس های دراپه روی پارچه حریر(انواع حریر) آماده می شود. برای این گونه مدل ها نیاز به الگوی مسطح نیست و پارچه روی مانکن (مولاژ یا مانکن) به مدل دلخواه شکل می گیرد. از این پارچه بیش تر برای دوخت انواع دامن ها(آموزش دوخت دامن) و بالا تنه های دراپه، مدل های چین دار و انواع یقه های حلزونی استفاده می شود.آموزش دوخت لباس حریر

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱آموزش دوخت لباس حریر

آموزش دوخت لباس حریر

   این بلوز را با پارچه غیر حریر هم می توانید بدوزید فقط باید ریزش داشته باشد یعنی پارچه خشک نباشد.این بلوز ساده به راحتی با یک قد پارچه دوخته می شود .اندازه لباس را از سرشانه تا جایی که دوست دارید قد لباس باشد بگیرید و دوبرابر کنید این قد لباس شماست .برای این لباس پارچه با عرض ۱۲۰ سانت کافی است .اگر دوست دارید آستین هایش بلندتر باشد با عرض ۱۵۰ بگیرید.اگر شما یک متر پارچه دارید آن را تا کنید تا بشود مثلا نیم متر.

آموزش دوخت بلوز حریر

   وسط پارچه را در قسمت بالا که دولای بسته است پیدا کنید و به اندازه یقه پشت و جلو قیچی کنید .فراموش نکنید یقه پشت گودی کمتری نسبت به جلو دارد.سپس با توجه به چاقی و لاغری خود می توانید دو تا خط از پایین بلوز به بالا بیاید و بدوزید.این خط ها تا ۲۵ سانتی متر مانده به بالای لباس باید دوخته شود .اگر چاق تر یا باردار هستید لباس را گشادتر بگیرید و حلقه لباس را تا سی سانتی متر هم گشادتر بگیرید .از این الگو برای دوخت شنل برای بیرون منزل هم می توانید استفاده کنید فقط قد لباس را بلندتر بگیرید.یا برای لباس مجلسی آستین ها(انواع آستین لباس) را کوتاه تر بگیرید.

آموزش دوخت لباس حریر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس