۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگوی استین پفی کوتاه

الگوی استین پفی کوتاه

در این الگوی استین پفی کوتاه را آموزش می دهیم .این آستین را می توانید مانند تصویر به صورت بلند هم رسم کنید .برای کشیدن الگوی این آستین ابتدا یه خط افقی در پایینِ یک کاغذِ الگو رسم کنید ( خط قرمز ) . خط مچ آستین هنگام اوزمان دادن روی این خط قرار میگیرد . سپس خط وسط آستین را قیچی کرده و در بالای آستین ( در قسمت کاپ ) بین ۲۰ تا ۲۵ سانتی متر اوزمان بدهید . در قسمت مچ بین خط وسط آستین به میزان کمتر حدود ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر اوزمان بدهید .

الگوی استین پفی کوتاه

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

الگوی استین پفی کوتاه

   سپس بالای کاپ را صاف کرده ( خط سبز ) و از خط وسطِ جدیدِ آستین در بالای کاپ ۳ سانتی متر بالا رفته و خط کاپ جدید را بکشید ( خط بنفش ) .(استین پفی بلند)از خط وسط جدید آستین در پایین مچ هم ۱٫۵ سانتی متر پایین آمده و خط جدید مچ را رسم کنید.

الگوی استین پفی کوتاهالگوی استین پفی کوتاه الگوی استین پفی کوتاه

در مرحله ی بعد حدود ۵ سانت از خط کف حلقه بیایید پایین و یه خط افقی و کاملا صاف بکشید ( خط آبی ) .از خط مچ به اندازه ی ۱۵ الی ۲۵ بالا رفته تا به خط آرنج برسیم ( بستگی به قد آستین دارد اگر قد آستین بلند باشد ۲۵ سانت و اگر قد آستین مثل مدل کوتاه تر از مچ باشه ۱۵ سانت کافی است ) در خط آرنج هم یه خط کاملا صاف روی الگوی آستین رسم کنید ( خط آبی ) .(الگوی استین پرنسسی)دقت کنید که حتما نقاط سبز و نقاط قرمز در پشتِ پارچه ی آستین در دو طرف باید توسط صابون و کاربن علامت گذاری شود .

الگوی استین پفی کوتاه

الگوی آستین پفی کوتاه

   در دوخت هم روی خط کاپ از نقطه ی موازنه ی جلو تا نقطه ی موازنه ی پشت دو راه دوخت با درجه ی درشت و با فاصله ی نیم سانت از همدیگه بروید . مقداری که به وسط آستین در قسمت کاپ اوزمان دادید بین نقاط موازنه ی جلو تا پشت چین کش میشود . نقاط سبز روی هم قرار میگیرند . نقاط قرمز هم روی هم قرار میگیرند و خطوطِ صورتیِ بین نقاط سبز و قرمز به همدیگر دوخته میشوند . سپس مقدار اوزمانی که به وسط مچ دادیم هم در همین قسمت از مچ چین کش شده درز زیر بغلِ آستین را بدوزید و مچی را به پایینِ آستین وصل کنید . در نهایت آستین به تنه نصب میشود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس