۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

طراحی مانکن

آموزش طراحی مانکن 2

با آموزش طراحی مانکن در خدمت شما علاقه مندان به طراحی لباس هستیم . در این مقاله قصد داریم آموزش طراحی موی فر را شرح دهیم.در طراحی بعضی از لباس ها با موی فر مانکن زیباتر به نظر می رسد.(طراحی چهره ی سه رخ با مداد)

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

رسم موی مانکن

چهره ی مانکن را بدون موی سر کامل رسم کنید و در وسط پیشانی خط فرق سر را مشخص کنید.

طراحی مانکن
حالا همان خط فرق سر را کمی بالا تر رفته و حدود مو را تعیین کنید و تا هر اندازه ای که برای بلندی مو در نظر گرفته اید این خط را ادامه دهید.

طراحی مانکن
باید توجه داشته باشید که مو یک سطح مسطح نیست حجم و لایه دارد. مطابق شکل چند خط برای در فرق سر ایجاد کنید و جلوی مو را با دو رسم کنید.

طراحی مانکن

آموزش طراحی مانکن

حالا می توانید با خطوط زیگ زاگ زیر مو را کامل پر کنید بطوریکه مقداری از گوش هم بپوشاند.طراحی مانکن

روی خطی که برای مو ایجاد کردید هم خطوط زیگ زاگ بزنید و وسط آن ها را مشخص کنید و روی این خط هم زیگ زاگ ایجاد کنید. طراحی مانکن

همانطور که گفتیم مو در هر حالتی که باشد دارای بعد است پس باید برای این خطوط زیگ زاگ پیچ و تاب ایجاد کنید(طراحی چهره) . در سمت راست شکل همانطور که می بینید طرز سه بعدی کردن و پیچ دادن به مو آموزش داده شده است. برای کل خطوط زیگ زاگ این کار را انجام دهید.(طراحی مو بافته)

طراحی مانکن

اموزش طراحی بدن مانکن

    حالا برای اینکه سه بعدی کردن مو را کامل کنید بعد از کشیدن سمت چپ زیگ زاگ ها باید سمت راستشان را کامل کنید سعی کنید خطوط را منحنی بکشید تا حالت فری داشته باشد.(طراحی مو)

طراحی مانکن

   برای رنگ کردن مو ها ابتدا کل آن را یک دست رنگ کنید(آموزش رنگ شناسی در طراحی لباس) . در مرحله ی بعد یک سایه ی تیره تر بکشید . در بعضی از جاها می توانید با رنگ سفید آن را براق کنید.(کتاب هارمونی رنگ ها)

طراحی مانکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس