۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

طراحی خطی چند مدل مو

آموزش طراحی خطی چند مدل مو + فیلم کامل آموزشی

اول مدل مویی که می خوایم کار کنیم یه مدل موی سادست. برای طراحیه ی مو اول فرم کلی و مشخص می کنیم و حجمی که نسبت به فرم سر داره. خطوط اضافی رو پاک می کنیم تا حجم کلی مو کاملا مشخص بشه. حالا از قسمت ریشه ی مو شروع می کنیم و یسری خطوط ایجاد می کنیم تا حجم موها رو کامل مشخص کنیم. این خطوط رو از بالا و پایین موها به صورت پرتابی کار می کنیم و سعی می کنیم کل قسمت مو پر از خط نکنیم تا سایه روشن بهتری توی کارمون ایجاد بشه. قسمت پایینی مو نباید به صورت خط مشخص کار بشه و فقط باید با تار مو مشخص بشه خب اینم از مدل موی اول.

فیلم آموزش طراحی خطی مدل مو

مدل دوم یه مدل مو بافته که باز اول فرم کلی و کار می کنیم قسمت جلویی مو قسمت بالایی که باکش بسته شده و از یه خط راهنما استفاده می کنیم که طبق اون بافت و کار می کنیم خط های اضافی و پاک می کنیم تا حجم مو مشخص بشه. حالا از ریشه ی مو به سمت کشمون یسری خط راهنما می ذاریمکه تار مورو توی این قسمت کار کنیم. در واقع توی این محدوده و در جهت این فرم. برای نشون دادن حالت بافت دور خط راهنمایی که گذاشتیم طبق شکلمون فرم کلی بافت و مشخص می کنیم و همینطور دنباله ی مو. حالا داخل هر کدوم از این قسمت های بافت در جهت فرم خودش از قسمت مرکز یسرس خط کار می کنیم و به سمت بیرون می ریم همینطور از تیره به روشن. اینم از مدل موی بافت حالا بریم سراغ مدل بعدی.

 

طراحی خطی مو

مدل موی بعدی یه مدل موی گوجه ای که اول فرم کلی و کار می کنیم. قسمت جلویی مو و همینطور فرم کلی قسمت گوجه ای و بعد هم خطوط اضافه رو پاک می  کنیم و جزییات مو ، رو مشخص می کنیم برای نشون دادن حجم گوجه ای هم خطوطمون رو از دو طرف شروع می کنیم. آخرین مویی هم که میخوایم کار کنیم مدل موی چتریه . اول قسمت چتری و به صورت جدا کار می کنیم و بعد از اطراف مو دوباره خطوط اضافه پاک میشه و جزییات مو کار میشه از همین قسمت چتری شروع می کنیم از قسمت بالا به سمت نوک چتری و همین طور برعکس . اینم از آموزش چندتا مدل مو که امیدوارم براتون مفید بوده باشه.

طراحی خطی مو

آموزش های دیگر در زمینه طراحی مو:

طراحی مو با مداد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس