۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش دامن فون ۲

آموزش دامن فون ۲

با آموزش دوخت و الگو دامن فون ۲ در خدمتتون هستیم. برای کشیدن الگوی فون شماره ۲ حتما باید از الگوی دامن راسته استفاده کنیم . بعد از کشیدن الگوی اولیه ( راسته ) از درز پهلو، الگوی جلو و پشت را از هم جدا می کنیم ، در مرحله بعد  از انتهای ساسون روی الگوی جلو خطی را به پایین دامن گونیا می کنیم ، بعد خط را از پایین تا کناره ی ساسون قیچی می کنیم . ساسون را از یک طرف ( چپ یا راست فرقی نمی کند ) روی هم می گذاریم یا می بندیم ، بعد از بستن ساسون اوازمان ایجاد می شود که باعث گشادی پایین دامن می شود .

آموزش دوخت و الگو دامن فون

اگر گشادی بیشتری در دامن بخواهید ، به پایین دامن ، کنار درز پهلوی جلو ۵ تا ۱۰ سانتیمتراضافه کرده و به خط باسن صفر می کنیم . ( البته این میزان با توجه به سلیقه برای میزان گشادی پایین دامن می تواند کمتر یا بیشتر باشد ) پهلوی پشت نیز مانند پهلوی جلو انجام می شود . برای اینکه پایین دامن ریزش نداشته باشد ، از میزانی که به پایین دامن اضافه کرده ایم یک سانتیمتر بالا رفته و به خط وسط جلو و خط وسط پشت صفر می کنیم . الگوی ما آماده برش است . با آکادمی پارس همراه باشید و از آموزش های رایگان خیاطی لذت ببرید.

برای آموزش های بیشتر به سایت آکادمی هنر پارس مراجعه کنید. ما برای علاقه مندان به هنر خیاطی و طراحی لباس آموزش های رایگان در قسمت بلاگ سایت قرار داده ایم
برای ثبت نام در کلاس های مجازی خیاطی و طراحی لباس کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس