۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش ابتدایی دوخت مانتو

آموزش ابتدایی دوخت مانتو

در مقاله آموزش ابتدایی دوخت مانتو آموزش دوخت یک مانتو جلوباز را داریم .تابستان فصل گرمی است که دغدغه‌ های پوشش خنک را بیش از همیشه مطرح می‌ کند. در این میان، توجه به نکات طراحی لباس و اهمیت دادن به تجربه‌ های موجود در این زمینه، به افراد کمک می کند تا از تعرق کمتر و خنکای بیشتری لذت ببرند. در این روزها استفاده از مانتو های نخی و خنک تحمل گرما را ساده تر می کند؛ و یا استفاده از رنگ ‌های روشن مانند صورتی و آبی یا مغز پسته‌ای، گلبهی و بنفش، مناسب این فصل است؛ زیرا علاوه بر کاهش دما، به حفظ طراوت پوست و شادابی روحیه کمک می کند.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

آموزش ابتدایی دوخت مانتو

   لباس های نخی ، پنبه ای و کتانی با رنگ روشن و گشاد بهترین انتخاب برای فصل گرما هستند. پوشیدن لباس تنگ و پلاستیکی در فصل تابستان فرد را در معرض انواع بیماری‌ های میکروبی و قارچی قرار می‌دهد.

آموزش ابتدایی دوخت مانتو

 مقدار پارچه لازم  برای دوخت یک مانتو خنک و تابستانی :

   پارچه به عرض ۱۵۰ سانتی متر و طول ۲۶۰ سانتی متر ، پارچه حاشیه دار به عرض ۱۵۰ سانتی متر و طول ۱۳۰ سانتی مترروی الگوی پشت کار کنید ،قد مانتو را تا ۱۵ سانتیمتر بالاتر از زمین بلند کنید . مقدار منحنی یقه جلو را روی بالاتنه پشت رسم کنید. از سرشانه ۱ سانتی متر بالا رفته و قد آستین را منهای ۱۵ سانتی متر ادامه دهید .خط مچ را به اندازه ۳۰ سانتی متر گونیا کنید ، از این نقطه مطابق شکل به خط باسن خطی منحنی رسم کنید.از قسمت پشت در ادامه خط باسن با خط آستین خطی مستقیم رسم کنید . تکه پشت آستین برش دارد . الگوی جلو را کپی کنید. از گوشه گردن خطی مستقیم به اندازه حدود ۱۱۵ سانتیمتر ادامه دهید . از این قسمت با لبه مانتو منحنی کنید.

 

آموزش ابتدایی دوخت مانتو آموزش ابتدایی دوخت مانتو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس