۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

کاربرد رنگ قرمز در لباس

کاربرد رنگ قرمز در لباس

در مقاله کاربرد رنگ قرمز در لباس می خواهیم به این رنگ فوق العاده در ست کردن لباس ها بپردازیم.رنگ قرمز نمادی از عشق و اشتیاق، فریبنده و اغوا کننده و در عین حال رنگ خشونت، خشم و خطر است.(رنگ لباس و شخصیت )

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   رنگ قرمز جزو رنگ های گرم می باشد و فرد با دیدن این رنگ به هیجان میاد و جنب و جوشش بیشتر می شود. وقتی در جایی می خواهید جلوه ی خاصی داشته باشید می توانید از رنگ قرمز استفاده کنید و ببینید چه قدر در دید بقیه تاثیر می گذارید. چون قرمز رنگ پرشوری است، نشان دهنده ی اعتماد به نفس فردی است که لباس قرمز پوشیده است.(رنگ لباس پاییز امسال )

کاربرد رنگ قرمز در لباس

کاربرد رنگ قرمز در لباس

   شاید پوشیدن لباس های قرمز اعتماد به نفس بالایی بخواهد ولی با دقت در نحوه ی ست کردن آن با رنگ های دیگر می توانید به راحتی از این رنگ استفاده کنید. قرمز برای پوست‌های گندمگون، تیره و پوست‌هایی که تن صورتی دارند بسیار مناسب است.این رنگ با نارنجی‌ها و صورتی‌ها ست می‌شود. (ست نارنجی)اگر قرمز را دوست دارید سعی نکنید آن را با کمرنگ و پررنگ کردن از بین ببرید. قرمز را همانطور که هست باید قبول کنید سعی نکنید کنتراست قرمز را کم یا زیاد کنید چون به صورتی یا قهوه ای تمایل پیدا می‌کند، مثلا قرمز گوجه‌ای، رنگی شاد و زیباست و اگر خوب ست شود می‌تواند زیباترین رنگ قرمز باشد.

کاربرد رنگ قرمز

   بعضی قرمزها با مشکی و سفید ست می‌شود اما ست قرمز با مشکی زیباتر و شیک‌تر است. البته به یاد داشته‌ باشید هر قرمزی هم با سفید و سیاه جور درنمی‌آید و این اشتباه است که هر قرمزی را با سیاه یا سفید ست کنید. معمولا قرمزهای‌تیره تر با مشکی و قرمزهای روشن با سفید مناسب هستند.

کاربرد رنگ قرمز در لباس کاربرد رنگ قرمز در لباس کاربرد رنگ قرمز در لباس کاربرد رنگ قرمز در لباس

این رنگ در زمینه ی سبز و آبی جلوه و درخشندگی فوق العاده ای پیدا می کند(طیف های آبی ) ولی در زمینه ی بنفش شدت خودش را از دست می دهد. در زمینه ی رنگ زرد چشم را خیره می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس