۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

چاپ پارچه و پارچه سازی

چاپ پارچه و پارچه سازی

هدف از کارگاه چاپ پارچه و پارچه سازی که در ۱۲ جلسه و ۳۶ ساعت آموزش برگزار خواهد شد، افزایش مهارت های عملی و خلاقانه هنرجویانی است که برآنند از این هنر به صورت کاربردی استفاده کنند. با یادگیری این رشته ، هنرجویان،توانمند خواهند بود تا از آن در راستای راه اندازی یک حرفه بهره بگیرند، به این صورت که با بنیاد کارگاهی کوچک و امکاناتی اندک درآمدزایی چشمگیری برای خود بوجود آورند.

تعداد جلسه ها: ۳۶ساعت (۱۲جلسه ۳ساعته)
یک ترم
شهریه کارگاه: ۵۰۰هزار تومان

چاپ پارچه و پارچه سازی: در کارگاه چاپ پارچه با تکنیک های مختلف چاپ دستی ، نقاشی روی پارچه و مهرسازی آشنا می شوند، و در انتها می توانند آموخته های خود را روی پارچه پوشاک گوناگون (مانتو، شال، روسری، دستمال گردن، انواع لباس بانوان و آقایان) وهمچنین در زمینه تزئینات دکوراسیون داخلی (پارچه رومبلی، پرده، رومیزی، تابلو های تزیینی و…) پیاده نمایند.همچنین در کارگاه پارچه سازی هنرجویان می آموزند که با تکنیک های مختلف و با استفاده از مواد گوناگونی مانند نخ، کاموا ،تور، دانتل، گیپور، جیر، چرم، فلزات،الیاف فلزی، مواد بازیافتی و دورریز ها پارچه جدید خلق نمایند. در طی این ۳۶ ساعت هنرجویان از فضایی کاملا کارگاهی بهره مند می شوند و در نتیجه می توانند یادگرفته های خود را به صورت عملی تمرین و تجربه نمایند.
افرادی که تمام دوره را با موفقیت گذراندند ،شایستگی دریافت گواهینامه تخصصی آکادمی پارس را خواهند داشت و همچنین می توانند در نمایشگاه هایی که از طرف “آکادمی بین المللی هنر پارس” برگزار می شود شرکت نموده و دست آفریده های خود را در معرض نمایش و فروش بگذارند.
در ادامه این دوره، هنرجویان می توانند برای تکمیل دانش عملی خود در زمینه هنر پارچه، کارگاه های مرتبط دیگری چون رنگرزی،باتیک،شیبوری، نرم افزار ایلاستریتور در طراحی پارچه، را نیز در این مرکز بگذرانند.

 

آموزشگاه هنر پارس برای عزیزان و علاقه مندان به هنر خیاطی و طراحی لباس که به هر دلیلی نمیتوانند در کلاسهای حضوری ما شرکت کنند چاره ای اندیشیده و آن هم کلاس های مجازی خیاطی و طراحی لباس هست تا شما عزیزان بتوانید راحتر به یادگیری بپردازید و به اهداف و علاقه ی خود برسید
تلاش آکادمی هنر پارس بر این است تا با استفاده از تجهیزات مدرن و از اساتید خبره و حرفه ای تا شما عزیزان با خیالی آسوده آموزش ببینید
برای اموزش آشنایی با دوره مانتو و شومیز و جنسیت سازی چرم و تور کلیک کنید
برای آموزش های رایگان بیشتر به سایت آکادمی هنر پارس مراجعه فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس