۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آشنایی با دوره مانتو و شومیز

آشنایی با دوره مانتو و شومیز

در این ویدئو می خواهیم درباره دوره مانتو  و شومیز صحبت کنیم که اکثرا سوالات متقاضیان ثبت نام در دوره آموزشی مانتو می باشد، پس اگر می خواهید خیاطی یاد بگیرید و در دوره آموزشی مانتو ثبت نام کنید این پست برای شماست.

آموزش مانتو و شومیز بدون پیش نیاز

هدف از دوره آموزشی مانتو و شومیز آشنایی کامل با الگوسازی و دوخت انواع مدل های مانتو، شومیز، یقه و آستین های آن می باشد، در انتهای دوره آموزشی، هنرجویان می توانند هر مدل مانتویی که در سرفصل های آموزشی فرا گرفته اند الگوسازی و دوخت نمایند، تعداد سرفصل ها و سیلابس های این دوره آموزشی زیاد می باشد و در قالب این ویدئو نمی گنجد و شما عزیزان می توانید داخل سایت آکادمی پارس تمامی سرفصل ها و سیلابس ها را با جزئیات کامل مشاهده نمایید.

آموزش مانتو و شومیز با پیش نیاز

این دوره آموزشی بدون پیش نیاز می باشد و تمامی سرفصل ها از 0 تا 100 به هنرجو و کاملا تضمینی آموزش داده خواهد شد، از نظر تجهیزات آموزشی، آکادمی پارس مجهزترین موسسه آموزشی پوشاک می باشد و حدود 20 عدد چرخ خیاطی و 4 عدد اتو بخار و خیلی تجهیزات دیگر داخل موسسه فعال می باشد.
طول مدت دوره آموزشی مانتو بستگی به این دارد که هنرجو هفته ای چند جلسه کلاس انتخاب نماید، شما عزیزان اگر هفته ای 2 جلسه کلاس انتخاب کنید، دوره آموزشی تقریبا 3 ماه زمان می برد، اگر هفته ای 3 جلسه کلاس آموزشی انتخاب نمایید، دوره آموزش 2 ماه زمان می برد، همچنین کلاس های فشرده هفته ای 1 جلسه (پنجشنبه ها یا جمعه ها) نیز 3 ماه زمان می برد تا دوره آموزشی به اتمام برسد.

آشنایی با دوره آموزش ضخیم دوزی

پیشنهاد می کنیم حتما پست و صفحه دوره آموزشی ضخیم دوزی را نیز حتما مشاهده نمایید که یک دوره آموزشی عالی برای لباس های زمستانی مانند کت، پالتو، کاپشن و … می باشد.
تمامی هنرجویان بعد از دوره آموزشی مدرک وزارت ارشاد، بنیاد ملی مد و لباس و آکادمی پارس را دریافت می کنند که 2 زبانه و بین المللی می باشد و معتبرترین مدرک پوشاک می باشد و امتیاز های خوبی مانند اخذ مجوز مزون و موسسه مد و لباس، مهاجرت و موارد دیگر را دارا می باشد.
نمونه کارهای هنرجویان آکادمی پارس بعد از دوره آموزشی فوق العاده می باشد که می توانید داخل موسسه ببینید، همچنین داخل سایت نیز قرار داده ایم.
درباره دوره آموزشی مانتوهر سوالی دارید زیر همین پست بپرسید تا پاسخ تمامی سوالات شما عزیزان را بدهیم.

هنرجویانی که با هدف اشتغال و بازار کار در دوره های آموزشی آکادمی پارس شرکت کرده اند، تماما به بازار کار معرفی شده اند و در مزون ها یا کارخانجات پوشاک فعالیت خود را شروع کرده اند و برخی دیگر هم کسب و کار خودشان مانند شوروم و یا مزون لباس راه اندازی کرده اند و همچنان برای توسعه کسب و کار خود از مشاوره های رایگان آکادمی پارس استفاده می کنند.
-برای تمامی هنرجویان آکادمی پارس یک کارت گارانتی 5 ساله صادر می شود که امکانات بی نظیری دارد و برخی از آن ها شامل 5 سال کلاس رفع اشکال رایگان و نامحدود، 5 سال استفاده از تجهیزات آکادمی پارس به صورت رایگان و نامحدود، تورهای بازدید از کارخانجات پوشاک به صورت رایگان و خیلی امکانات دیگر می باشد که داخل سایت آکادمی پارس نیز می توانید مشاهده نمایید.

آموزش دوخت مانتو

همچنین شما عزیزان قبل از ثبت نام می توانید از کلاس های آموزشی فعال و تجهیزات آکادمی پارس دیدن نمایید و سپس تصمیم به ثبت نام بگیرید، برای ثبت نام، مشاوره بیشتر و رایگان و همچنین برای ثبت نام در دوره های آموزشی مانتو می توانید با شماره هایشعب تهران و کرج تماس بگیرید و یا حضورا به موسسه مراجعه کنید، اگر این ویدئو برایتان مفید بود، لایک یادتون نره.

برای خرید الگوی آماده شومیز ساده  شومیز چین دار زنانه کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس