۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

ورکشاپ طراحی لباس با موضوع آموزش طراحی چین و چروک (2 اردیبهشت 1402)

سلام دوستان گرامی آکادمی پارس همونطور که به شما قول دادیم امسال هم ورک شاپ های رایگان زیادی در زمینه طراحی لباس و خیاطی برگزار می کنیم و در واقع این عمل به تعهد به یکی از خدمات کارت گارانتی و پشتیبانی شما هنرجویان عزیز هست. اما ورک شاپ چیه؟ ورک شاپ یا به زبان ساده تر کارگاه آموزشی به رویدادی زمانی کوتاه گفته میشه که هدفش هم آموزش یک یا چند مهارت تخصصی به تعداد محدودی از افراد هستن که ممکنه کار عملی هم انجام بدن البته اینم بگیم که ورک شاپ های چند روزه هم وجود داره و حتما یک روزه نیست.

رزرو با تماس:

آموزش طراحی لباس

پرداختن به طرح‌هایی جدید و نحوه ی ارائه‌ معمولاً از سرفصل‌های اصلی دروس در یک ورکشاپ طراحی لباس است و معمولا در خصوص تکنیک‌های کاربردی‌تر در یک ورکشاپ طراحی لباس نمی‌توان اطلاعاتی کسب کرد. بنابراین بهتر است به هنگام انتخاب و ثبت‌نام در یک ورکشاپ طراحی لباس، با اهداف کارگاه و موضوع ورکشاپ، مدرسین دوره و برندی که آن را برگزار می‌کند به‌خوبی آشنا شد که در اطلاع رسانی های پیش از ورکشاپ آکادمی پارس نشر میدهد.

ورکشاپ بین المللی

در نهایت نیز باید به ورکشاپ‌های بین‌المللی طراحی لباس اشاره کنیم که در آن علاقه‌مندان و دانشجویانی از چندین ملیت مختلف شرکت می‌کنند و می‌توانند با به اشتراک گذاشتن تکنیک‌ها و فرهنگ‌های مختلف به ارتقای سبک و توانایی طراحان لباس بسیار کمک کنند. معمولا در یک ورکشاپ طراحی لباس بین‌المللی، ایده‌ها و خلاقیت‌ها با یکدیگر ترکیب می‌شوند و با به اشتراک‌گذاری تجربه و تکنیک‌های مختلف، هنرجویان می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان به پیشرفت قابل توجهی در زمینه طراحی لباس دست پیدا کنند.

دوره های آموزش پیشرفته آکادمی هنر پارس

شناخت لباس های سنتی و مدرن به صورت تخصصی و کامل در دوره های آموزشی آکادمی پارس آموزش داده می شود. دوره های جامع طراحی لباس هم به صورت دستی و هم به صورت نرم افزاری می باشد. پارچه سازی و شناخت پارچه ها و همچنین آشنایی با انواع چاپ بر روی پارچه از نیازهای یک طراح لباس است. در طراحی انواع لباس باید به بافت و طرح پارچه نیز اشاره شود و هنرمند به خوبی توانایی ترسیم و اجرای نوع و طرح پارچه بر روی لباس طراحی شده را داشته باشد. استفاده از نرم افزارهای گرافیکی برای اجرای طراحی مد و لباس از ابتدا تا انتها که شامل فیگور، طرح لباس، طرح پارچه و نوع پارچه می باشد و همچنین نرم افزار های تخصصی طراحی مد و لباس که به ترسیم الگوی لباس و حتی چیدمان آن برای برش نیز وجود دارند. در دوره های تخصصی طراحی تخصصی لباس آکادمی هنر پارس با حضور اساتید مجرب و بهره گیری از علم طراحی مد و لباس دنیا با تمامی ابزارها و یادگیری تمامی مهارتهای طراحی لباس می توانید با سرعت و در عین حال تخصص وارد بازار کار شوید. شما با گذراندن این دوره ها در آکادمی هنر پارس می توانید مهارتهای چندگانه را کسب کنید و با تخصص بروز شده طراحی مد و لباس دنیا، به طراحی بسیار زیبای لباس هایی فاخر و هم راستا با فرهنگ غنی ایرانی بپردازید. دوره های طراحی لباس این آکادمی شما را به طراح مد و لباسی تبدیل می کند که مهارت و توانایی برند سازی چه در سطح کشور و خارج از کشور را داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس