۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش دامن کلوش پیلی دار

آموزش دامن کلوش پیلی دار

در این مقاله به آموزش دامن دامن کلوش پیلی دار میپردازیم. ابتدا الگو دامن نیم کلوش را رسم می کنیم، بدین صورت که 1/3  دور کمر منهای 1 را حساب می کنیم. سپس دو خط عمود بر هم می کشیم، نقطه تقاطع آن ها را (1) می نامیم. از نقطه (1) به اندازه 3/1 دور کمر (1) را به صورت پرگار کمان می زنیم تا 2/1 دور کمر بدست آید.
سپس قد دامن را نیز به اضافه 3/1 کمر منهای 1 کرده عدد بدست آمده را از نقطه (1) مرکز دایره روی دو خط عمود علامت میزنیم و دوباره به صورت پرگار کمان می زنیم. بعد از رسم دامن کلوش این دامن را پایه قرار داده و به دامن کلوش پیلی دار تبدیل می کنیم. از خط کمر دامن دور کمر را اندازه زده، تقسیم بر تعداد پیلی هایی که میخواهیم داشته باشیم میکنیم. در ادامه آن را تقسیم بر 3 میکنیم.
پای دامن را نیز اندازه زده تقسیم بر 3 میکنیم، نقطه های تقسیم شده کمر و پای دامن کلوش پیلی را به یکدیگر وصل میکنیم، خطوط بدست آمده را شماره گذاری می کنیم و سپس جلو و پهلو و پشت را نام گذاری می کنیم، خطوط را قیچی می کنیم و برای پیلی های بین خطوط بریده شده در خط کمر هرکدام از پیلی ها را cm10 و در لبه پایین 15 سانتی متر اوزمان میدهیم. در خط مرکزی وسط جلو نصف مقدار پیلی در کمر و پای دامن را اضافه میکنیم. یعنی در خط کمر 5 و در لبه دامن cm10. در سمت خط مرکزی وسط پشت نیز در قسمت کمر و لبه دامن نصف مقدار پیلی را میدهیم. (خط کمر 5 و در لبه دامن cm10)

در مقالات گذشته مانتو کیمونو مدلدار و مانتو چپ و راستی را آموزش دادیم برای آموزش های رایگان بیشتر خیاطی و طراحی لباس به سایت آکادمی هنر پارس مراجعه فرمایید

آموزش دامن کلوش پیلی دار

آموزش دامن کلوش پیلی دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس