۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

اموزش پالتو زنانه

اموزش پالتو زنانه

 با اموزش پالتو زنانه در خدمت شما عزیزان هستیم. در اینجا پالتو ی زنانه که شنل دار است را به شما آموزش می دهیم . این مدل پالتو همیشه یکی از طرح ها برای پاییز و زمستان است که هیچگاه قدیمی نمی شود.(آموزش دوخت پالتوی زنانه)

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

برای شروع کار ابتدا برای الگو پالتو را بر اساس متدی که کار می کنید رسم کنید.

  اموزش پالتو زنانه

   قسمت دگمه خور را ۸ الی ۱۰ سانتی متر در نظر بگیرید و رسم کنید پنس سرشانه را هم ببندید مطابق شکل.(آموزش دوخت پالتو دخترانه)حالا شکسته یقه را که در این مدل حدودا تا خطه سینه است بکشید و ادامه خط را بکشید تا جایی که به انتهای دگمه خور برسد لقی یقه را هم بکشید و ببندید.

اموزش پالتو زنانه

   حالا نوبت رسم یقه است برای  اینکه بیشتر مشخص بشود در اینجا لقی یقه را روی الگو پاک کردیم تا بهتر متوجه طراحی یقه(دوخت یقه های مختلف) بشوید.

اموزش پالتو زنانه

    قسمت پایین یقه را طراحی می کنیم و قسمت بالای یقه را به صورت یقه مردانه پایه جدا طراحی می کنیم.برای یقه مردانه یک دوم پشت یقه + قسمتی که به طرفه جلو میاییم را اندازه می زنیم بعد یه خط صاف می کشیم خط را به سه قسمت تقسیم می کنیم انتهای خط صاف رو ۳ سانت بالا می رویم و به یک سومی که علامت زدیم وصل می کنیم بعد ۲ تا ۲/۳۰ سانت می رویم بالا و مطابق شکل رسم می کنیم برای قسمت شکاری بالا هم مطابق الگو می کشید.

اموزش پالتو زنانه

اموزش پالتو زنانه با الگو

   برای قسمت جیب هم از قسمت برش سرشانه تا درزه پهلو دهانه جیب هست که از قسمت برش ۵ سانتی متر از کمر پایین و از قسمت پهلو ۸ سانتی متر پایین آمده و نقاب جیب را وصل می کنیم.تکه بالای برش یکسره با کیسه جیب با هم می گیریم و به تکه پایین کیسه نقاب جدا می دوزیم.

اموزش پالتو زنانه

   برای طراحی شنل برای پشت و جلو دو تا اوزمان ۵ تا ۸ سانتی به خط هایی که با قرمز مشخص شده می دهیم تا برای بالا و پایین کردن دست آزادی لازم را داشته باشد.

اموزش پالتو زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس