۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگوی گرلاوین مانتو

الگوی گرلاوین مانتو

در این مقاله به آموزش رسم الگوی گرلاوین مانتو می پردازیم. این مانتو به صورت جلیقه ای می باشد. این جلیقه از سرشانه، حلقه آستین و پهلوها با تکه ی جلو یکی شده و با هم به پشت لباس وصل شده اند.

الگوی گرلاوین مانتو

از خط باسن به بالای الگوی اصلی ِجلو را یکی کپی کردم.روی تکه ی اصلی از زیر بغل ۵-۷ سانت پایین آمده خطی به نوک سینه وصل میکنیم.و روی تکه ی کپی شده، برش عصایی را با ساسون هلال دو سانتی طراحی میکنیم.

الگوی گرلاوین مانتو

آموزش دوخت مانتو به روش گرلاوین

به خط وسط جلوی الگوی اصلی جادکمه اضافه نمیکنیم.به خط وسط جلوی الگوی کپی شده ۸ سانت جادکمه اضافه میکنیم.پنس های شانه را میبندیم.

الگوی گرلاوین مانتو

یقه را از کنار گردن روی الگوی اصلی جلو پنج سانت، روی الگوی پشت دو سانت و روی الگوی کپی شده هم دو سانت باز میکنیم.روی الگوی کپی شده از خط سینه در وسط جلو۶ سانت پایین آمده هلال یقه را طراحی میکنیم.پنج سانت جلوی یقه ی الگوی کپی شده را به بیرون امتداد دادیم و هلال پایین الگوی جلیقه را تکمیل کردیم. چهار لقی را روی جلیقه رسم کردیم و میبندیم. الگوی استین گرلاوین

الگوی گرلاوین مانتو

بعد از بستن لقی ها، روی هلال یقه، یک یقه آرشال به پهنای هفت سانت را طراحی میکنیم.

آموزش الگو

الگوی گرلاوین مانتو: این یقه را رولت کرده، بصورت جدا، برای هر سمت یقه، دوبار برش میزنیم، هلال پایین آن را دو به دو دوخته، به رو برمیگردانیم و به هلال یقه ی جلیقه وصل مابین جلیقه و سجاف وصل میکنیم.برای سجاف جلیقه، از لبه های خود جلیقه سجافی به پهنای هفت سانت رولت میکنیم.باز ادامه ی خطوط سجاف به بعد  را روی استر برش میزنیم و آستر را هم به سجاف میدوزیم.

الگوی گرلاوین مانتو

جلیقه ی آسترکشی شده را از سرشانه و‌ حلقه آستین و پهلو به جلوی لباس وصل می کنیم.(اموزش خیاطی با متد گرلاوین) جلو را به پشت لباس وصل میکنیم.پنس کنفورماسیون موقع دوخت تا سه الی پنج سانت مانده به نوک سینه دوخته میشود.

در مقالات گذشته آموزش گام به گام خیاطی به روش گرلاوین، دانلود فیلم آموزش خیاطی از مبتدی تا پیشرفته، آموزش دوخت جلیقه پسرانه را به شما عزیزان و همراهان همیشگی آکادمی هنر پارس آموزش دادیم همراه ما باشید با دیگر آموزش های رایگان خیاطی و طراحی لباس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس