۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

دانلود فیلم آموزش خیاطی

دانلود فیلم اموزش خیاطی از مبتدی تا پیشرفته

برای دانلود فیلم اموزش خیاطی از مبتدی تا پیشرفته می توانید به سایت پارس دوک مراجعه کرده و از فیلم های آموزش آن استفاده نمایید. در ادامه ی مقاله به آموزش رسم الگوی مانتو زنانه می پردازیم. الگو بابرش عصایی را اماده کنید.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

                                                                         برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

دانلود فیلم آموزش خیاطی

یقه جلو را ۲-۳س از گودی و یک سانت از گوشه گردن گشاد کنید و یک لقی نیم تا یک سانتی روی یقه ببندید . یقه پشت را از گودی نیم و از گوشه یک س گشاد کنید.

فیلم خیاطی از مبتدی تا پیشرفته

دانلود فیلم آموزش خیاطی

روی جلو الگو  از باسن ۲۵-۳۰س پایین امده و یک برش۱۰-۱۲س بدهید و بجای این قسمت نوار تزیینی پولک دار دوخت کنید.پشت ساده است ولی اگر دوست داشتید میتوانید پشت را نیز مانند جلو نوار دوخت کنید.

دانلود فیلم آموزش خیاطی

برای جلیقه رویی از هلال یقه و خط سینع ۴س داخل شده از کمر روی پهلو ۵-۷س بالا رفته تا۲س نزدیک‌ پنس بزرگ خطی بکشید و به سر ۴خط سینه مانند شکل حالت جلیقه را رسم کنید. از جلیقه یک کپی بردارید  .روی جلیقه‌کپی‌شده روی لبه یک لقی نیم س ببندید .برای اینکه روی جلیقه بعد بستن لقیها هوا نیفتد تمام  لقیها را از پنس زیر بغل ردکنید و پنس‌ زیر بغل را از پایین حذف کنید.الگوی گرلاوین مانتو

دانلود فیلم آموزش خیاطی

دانلود فیلم آموزش خیاطی

از دم استین ۱۵-۲۰س بالا رفته برش بزنید.

دانلود فیلم آموزش خیاطی

چون جلو سجاف مخفیست  برای یک طرف یک نوار با پهنا ۵س برش زده از وسط تا کنید و به یک طرف لباس دوخت کنید بلندی نوار تا باسن یا کمی پایینتر موقع دوخت درز پهلو ۴۰س از دم را دوخت نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس