۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگوی شومیز یقه پیلی دار

الگوی شومیز یقه پیلی دار

با آموزش رسم الگوی شومیز با یقه پیلی دار و یقه سه سانتی همراه ما باشید. این آموزش توسط سرکار خانم سمیه گوهری تهیه و تدوین گردیده است. الگوی شومیز یقه پیلی دار
ابتدا الگوی بالاتنه پنس دار را کشیده از خط C-F در طوق گردن cm3 به داخل رفته و به خط کارور صفر می کنیم . سپس پنس سرشانه را بسته و به طوق گردن جلو انتقال می دهیم و به صورت سه عدد چین انتقال داده شده است.

الگوی شومیز یقه پیلی دار

الگوی شومیز یقه پیلی دار
یقه این بلوز یقه ایستاده می باشد که برای رسم الگوی این یقه دورتادور طوق گردن جلو و پشت را اندازه گرفته و خطی به این اندازه می کشیم از سمت چپ cm3 بالا رفته و سپس به اندازه طوق گردن پشت را روی خط مجموع طوق گردن جلو و پشت اندازه زده شده و از سمت راست ابتدا cm2 بالا رفته و به نقطه ای که برای طوق گردن پشت اندازه زده شده بود به صورت هلالی نرم وصل می کنیم .

شومیز با یقه پیلی دار و یقه سه سانتی

بعد از cm2 که از سمت راست بالا رفته ایم cm3 دیگر بالا رفته و به صورت هلالی می شود الگوی شومیز یقه پیلی دار

شومیز با یقه پیلی دار و یقه سه سانتی
برای برش این یقه قسمت چپ روی 4لای لبه پارچه قرار گرفته شده و دورتادور الگو با cm1 حق درز برش زده می شود .

آستین : آستین این لباس از آستین معمولی کشیده می شود . از قسمت تاج آستین در پهلوها خطی صاف کشیده شده تا مچ که در این آستین به علت مچ دار بودن cm6-5 از قد آستین کم می شود . اضافه بودن مچ به علت صاف و مستقیم پایین آمدن خط های پهلو در آستین که از تاج آستین به صورت صاف آمده ایم .الگوی شومیز یقه پیلی دار
الگوی شومیز یقه پیلی دار
با چین های سوزنی جمع شده تا به اندازه مچ گرفته شده شود . برای کشیدن مچ هم دور مچ بسته را به اضافه cm2 آزادی کشیده شده به عرض cm6-5 و بعد از برش به مچ آستین بعد از چین سوزنی دادن به قسمت مچ آستین وصل می شود .

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس