۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگوی اماده مانتو

الگوی آماده مانتو

در مقاله ی الگوی آماده مانتو به توضیحات نکاتی درباره ی الگوی مانتو می پردازیم .با آکادمی پارس همراه باشید. اول در مورد آزادی دادن به الگوی مانتو، این مورد بستگی به سایز، سلیقه و مدل انتخابی فرد دارد. مثلا برای فردی که می خواهد مانتو جذب تن باشد ۲سانت ازادی  کافی است ولی اگر خواستید مانتو آزاد تر باشد ۴سانتی متر ولی در کل بین ۲-۶سانتی متر ازادی کلی به الگوی اولیه می دهیم.(نکات خیاطی حرفه ای)

الگوی اماده مانتو

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   برای قسمت رو هم گرد اگر مانتو بدون روهم گرد بود که هیچ ولی در حالت کلی برای مانتو ۲سانتی متر برای روهم گرد اضافه می کنیم.(آموزش دوخت مانتو بدون الگو)

الگوی اماده مانتو

الگوی اماده مانتو

   اگر برای فردی که مانتو می دوزید دارای شکم بزرگی باشد بعد از دو سانت روهم گرد در ناحیه شکم ۰/۷٫ تا۱سانتی متر اضافه کرده به لبه وصل کنید اگر شکم خیلی بزرگ باشد لبه مانتو از هم باز می ایستد می توانید به لبه هم ۰/۵سانت دیگر اضافه کنید.یعنی در کل ۱/۵سانت به لبه اضافه کنید.دقت کنید این کار برای افرادی  است که شکم دارند برای افراد عادی نیاز به انجام این کار نیست.

الگوی اماده مانتو

اگر برای فردی که مانتو می دوزید سینه برجسته دارد و همیشه مابین دگمه روی سینه باز می ماند روی خط سینه در قسمت جلو یک پنس ۰/۵تا۱سانتی افقی بگیرید و پس از بستن اون خط جلو را اصلاح کنید.

الگوی اماده مانتو

برای مانتو در قسمت حلقه جلو باید یک پنس لقی بگیرید بین ۱-۱٫۵سانت نسبت به برجستگی سینه هر چقدر سینه برجسته تر باشد(انتقال پنس به پهلو) این پنس حلقه بزرگتر می شود(اموزش الگوی مانتو)

الگوی اماده مانتو

پنس های لقی روی الگو بسته می شود.(الگوی دوخت مانتو اسپرت)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس