۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش پانچو بدون الگو

آموزش پانچو بدون الگو

با آموزش پانچو بدون الگو بسیار زیبا از سری آموزش های آکادمی پارس درخدمت شما هنرجویان وهنردوستان عزیز هستیم . این پانچوی زیبا وشیک احتیاجی به هیچ الگو ی کاغذی ودوخت زیادی ندارد . با آکادمی پارس همراه باشید و این پانچو زیبا را بدوزید و در این هوای بهاری استفاده کنید و لذت ببرید . با استفاده از پارچه های ضخیم تر میتوانید این پانچو را آماده کرده و در هوای سرد پاییز و زمستاناز آن استفاده کنید.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

آموزش پانچو بدون الگو

آموزش پانچو بدون الگو

آموزش دوخت پانچو جلو باز بدون الگو

هر خانمی علاقه زیادی به داشتن لباس های متنوع و زیبا دارد . خانم ها بیشتر از آقایان به لباس پوشیدن و داشتن لباس های زیاد و جدید اهمیت می دهند و همیشه دنبال لباس های جدید هستند. پانچو نیز یکی از این لباس ها است که امروز زیاد شاهد استفاده از آن در فصل های بهار و زمستان هستیم. تکراری شدن مدل پالتو که شبیه همان مانتو های مصرفی تنها در جنس پارچه باهم تفاوت دارند، هستند باعث تکراری شدن پالتو از دید خانم ها شد و از آنجایی که خانم ها به دنبال تنوع در مدل لباس هایشان هستند  باعث شد تا پانچو به‌ عنوان تن‌ پوش ی زمستانی از بومی های مکزیک ,آمریکای‌ جنوبیT  به سراسر دنیا انتقال یابد. سالهاست که مدل های متنوعی از پانچو توسط طراحان مد ولباس به دنیای مد عرضه میشود و در کمد لباس های خانم ها جا خوش کرده است.

پانچو

برای دوخت این پانچوی زیبا به مقدار دو برابر قد موردنظر احتیاج به پارچه داریم. قد را هر چقدر که در نظر بگیریم بازهم بخاطر حالت آبشاری پانچو،قد لباس بلند در می آید. بعد از تهیه پارچه آن را صاف روی سطح زمین پهن می کنیم و به اندازه ی ۵ سانت برای کمربند پانچو از لبه پارچه برش زده و کنار می گذاریم. این پانچو جلوباز بای جمع شدن احتیاج به کمربند دارد پس اول از همه کمربند آن را جدا کردیم.

آموزش پانچو بدون الگو

آموزش پانچو بدون الگو

در این مرحله پارچه را تا می زنیم وبه اندازه ای که برای جلو لباس لازم داریم پارچه را برش می زنیم.

آموزش پانچو بدون الگو

در مرحله بعدی مانند تصویر زیر، به اندازه بلندی بالاتنه جلو که از سرشانه تا کمر می باشد پایین آمده علامت میزنیم . در این محدوده که محدوده خط کمر می باشد دو سوارخ با فاصله ۲۰ سانت از وسط پارچه ایجاد میکنیم. این سراخ ها برای رد شدن کمربند می باشند.

آموزش پانچو بدون الگوآموزش پانچو بدون الگو

آموزش پانچو بدون الگو

لبه لباس را بدوزید و کار تمام است. وقتی لباس را می پوشید بند از پشت بدنتان عبور کرده و در جلوی لباستان گره می خورد و باعش جمع کردن لباس می شود که جلوی پانچو باز نماند.

به این نکته توجه کنید که اگر برای دوخت پانچویتان از پارچه های کش دار استفاده کردید دیگر نیازی نیست لبه های کار را بدوزید. پانچوی زیبای شما آماده استفاده می باشد.

آموزش پانچو بدون الگو

آموزش پانچو بدون الگو

شما میتوانید با شرکت در دوره های آموزشی آکادمی پارس به یک خیاط حرفه ای تبدیل شوید.

دوره الگوسازی و دوخت- آموزش خیاطی | دوره طراحی لباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس