۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش نرم افزار مارولوس

آموزش نرم افزار طراحی لباس مارولوس (marvelous)

آموزش نرم افزار مارولوس دیزاینر یکی از دوره های آکادمی های بین المللی طراحی لباس(آکادمی هنر پارس) به شمار می رود. این نرم افزار تخصصی و در زمینه طراحی و الگو سازی لباس طراحی شده است. این نرم افزار تخصصی امروزه لازمه تولیدات انبوه و ماشینی است و با وجود این نرم افزار دیگر نیازی به الگو سازی های دستی وجود ندارد.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید
برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید
شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

طرح های مدرن و الگوهای پیشرفته در این نرم افزار به صورتی کاملا تخصصی و منحصر به فرد رندر می شوند. رندر به مدت زمانی که برای اجرای طرح سه بعدی لازم است رندر گفته می شود. در این نرم افزار مانکن ها و طراحی لباس به صورت سه بعدی طراحی می گردند.

آموزش نرم افزار مارولوس

از قابلیت های سازنده و کاربردی این نرم افزار، ایجاد هماهنگی و ویرایش الگو بر روی دارپینگ لباس های سه بعدی می باشد. سادگی در استفاده از نرم افزار برای هنرجویان و مبتدیان در ترسیم و ویرایش الگو ها از خصوصیات بارز آن است. در این محیط می توان با چن کلیک موس الگو ها را به هم متصل کرد و نتیجه الگو سازی را مشاهده کرد. همچنین الگو های متصل شده را می توان بر روی مانکن ها پوشاند. نکته جالب استفاده از این نرم افزار این است که خواص فیزیکی نوع پارچه ها همانند : کششی، برشی، خم و …. را شناسایی کرده و آنان را در الگو سازی مد نظر می گیرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار مارولوس دیزاینر :

پشتیبانی الگو های طراحی ها به صورت کامل
توانایی ایجاد هماهنگی و ویرایش الگو و دراپینگ ۳ بعدی
تسریع در دوخت و تولید
سریعترین سرعت دراپینک به نسبت دیگر نرم افزار های مشابه
رندر های با کیفیت های عالی
پشتیبانی و هماهنگ با نرم افزار های سه بعدی
دوره آموزشی نرم افزار مارولوس در اکادمی هنر پارس با سر فصل های، معرفی ابزار های نرم افزار، طراحی یک پیراهن ساده زنانه، نحوه جا به جایی الگو روی تن مانکن، نحوه ایجاد دوخت، ایجاد اصلاحات بر روی طرح، طیقه دوخت آستین، ایجاد دکمه، ایجاد خط تا، پوشاندن همزمان چند طرح بر روی مانکن، تغییر خواص پارچه و تغییر محیط پیرامون مانکن برگزار می گردد.

هنرجویان با مهارت های لازم در این دوره آموزشی می توانند هر طرح لباسی را با هر الگویی دراین محیط نرم افزاری اجرا و در الگو سازی های بدون نقص را اجرا نماییند.
آموزش نرم افزار مارولوس

آموزش نرم افزار مارولوس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس