۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش الگوی سارافون

آموزش الگوی سارافون

با آموزش الگوی دوخت سارافون توسط سرکار خانم وطن دوست در خدمتتون هستیم. ابتدا الگوی اولیه را رسم کرده و قد دلخواه را اندازه گرفته و روی الگو مشخص می کنیم. پنس سرشانه در قسمت جلو بسته شده به برش عصایی و به این صورت که دور حلقه جلو را اندازه گرفته و تقسیم بر 2 می نمائیم و به مرکز سینه خطی کشیده این خط را نصف نموده و از 1/2 این خط 1CM بالا رفته و هلال می کینم. پشت کار هم برش عصایی کشیده شده.

آموزش الگوی سارافون

آموزش دوخت سارافون زنانه جلو باز

طراحی یقه

(اموزش دوخت سارافون بچه گانه)ابتدا بازی یقه را از گودی گردن تا کمر پایین آمده از گوشه گردن 1CM به داخل رفته و یقه را گشاد می کنیم. بعد از آن به اندازه هلال پشت گردن در پشت کار که گشاد کرده ایم به اضافه 0/5 از گوشه گردن پیش بالا رفته و بر این اندازه خط رسم شده 6CM می زنیم بعد از آن منهای 1/5 گونیا کرده و پهنای پشت یقه را که 8-7 است را به طرف چپ می زنیم

الگوی سارافون

بعد از آن نقطه ای را که گونیا کرده بودیم را با هلال نرم بر 1CM که از یقه جلو باز کرده بودیم وصل می کنیم. بعد از این که پهنای یقه را به چپ رفتیم 1/5 – 1 گونیا شده و بعد از آن cm3 – 2 از گودی گردن به سمت چپ رفته وصل می کنیم برای گشادی دال یقه از این نقطه 40 – 30 درجه ایجاد کرده و دوباره CM 3-4 بیرون رفته و به بازی یقه صفر شده .

آموزش الگوی سارافون
الگوی جیب

(آموزش دوخت سارافون دخترانه)برای جیب هم از خط کمر 5CM پایین آمده و به اندازه 20CM در جیب گذاشته می شود که جیب از رویه لباس گذاشته می شود.

فون لباس

برای فون کردن لباس از پهلو در قد دامن cm6 – 3 بیرون رفته و به باسن صفر می شود.

آموزش الگوی سارافون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس