۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش دامن عروس شب سواره

آموزش دامن عروس شب سواره

با آموزش دامن عروس شب سواره در خدمتتون هستیم. ابتدا الگوی دامن اولیه دامن تنگ را رسم می کنیم ، دامن را از خط پهلو به هم چسبانده و از خط CF یا وسط جلو ۳۰ سانت از خط کمر پایین آمده نقطه A به دست می آید و از  CB یا وسط پشت ۴۵ الی ۵۰ سانت پایین آمده نقطه B بدست می آید.

آموزش دامن عروس شب سواره

آموزش دامن عروس شب سواره

   نقطه A و B را به هم وصل می کنیم ، خط AB بدست می آید سپس برش داده از الگو  جدا می کنیم ، پس از آن از لبه دامن به خط AB را به ۶ قسمت  تقسیم کرده و هر قسمت را  اوزمان می دهیم . توجه کنید اوزمانها در روی خط AB جدا نمی شوند ، فقط لبه دامن اوزمان یک طرفه می دهیم ، اندازه اوزمانها ۵- ۵ – ۱۰ – ۱۰ – ۱۵ – ۲۰ می باشد. این دامن در قسمت پایین CF در دولای پارچه برش می خورد.

آموزش دامن عروس شب سواره

توجه : ۱ – این دامن را می توان دنباله دار هم برش زد که از خط CB از لبه قد دامن به اندازه ۱۲۵ الی … اضافه کرد.

توجه : ۲ – این دامن می تواند در قسمت بالای خط AB به صورت خمره ای باشد که در این صورت از خط پهلو در قسمت جلو و پشت الگو ۲ سانتیمتر داخل شده و به خط باسن صفر می کنیم.

با سایت آکادمی پارس همراه باشید و از حرفه ای ترین آموزش های طراحی لباس و خیاطی استفاده نمایید.

برای آموزشهای بیشتر (آموزش گام به گام خیاطی به روش مولر، دامن شلواری پیلی دار، کت مجلسی زنانه، الگوی لباس عروس، الگوی مانتو ساده) کلیک کنید. آکادمی هنر پارس سعی بر این دارد تا بهترین آموزش ها را به صورت رایگان در اختیار شما علاقه مندان به هنر خیاطی و طراحی لباس قرار دهد. ما برای آموزش عالی و کاربردی از متخصصان خبره در این زمینه استفاده میکنیم و کلاسهای آموزشی برگزار کرده برای ثبت نام شما میتوانید به سایت آموزشگاه هنر پارس مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس