۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

دامن شلواری پیلی دار

دامن شلواری پیلی دار

با آموزش رسم الگوی دامن شلواری پیله دار همراه ما باشید. این آموزش توسط سرکار خانم ریحانه محمدی تهیه و تدوین گردیده است.

دامن شلواری پیلی دار

دامن شلواری پیلی دار از روی زانو

در الگوی دامن شلواری اول الگوی پایه یا اساس دامن را رسم می کنیم . بعد از طراحی الگوی دامن , به نسبت قد هر شخص ارتفاع فاق متغیر می باشد : که حداقل cm28 و حداکثر cm35 می باشد .

دامن شلواری پیلی دار

از محل تقاطع خط کمر و خط cf و خط مرکزی پشت که خط cb می باشد به طرف پایین ارتفاع فاق را علامت می زنیم و سپس به اندازه (8/1 دور باسن منهای2) در قسمت جلوی دامن خط cf و (8/1 دور باسن به اضافه2)در قسمت الگوی پشت دامن خط cb به طرف بیرون خط cf و خط cb علامت زده و خارج می شویم و مجددا همان مقدار خارج شده را از خط cf و خط cb به طرف بالا علامت می زنیم و از روی همان نقاط فاق جلو و فاق پشت را طراحی می کنیم .

دوخت دامن شلواری پیلی دار

(اموزش دامن شلواری راسته)مقدار خارج شده را تا پایین دامن امتداد می دهیم که پایین دامن به همان اندازه گشادتر می شود که این قسمت داخل پای دامن شلواری محسوب می شود . برای طراحی پیلی از روی زانو 2/1 دور کمر تثسیم بر 3 می شود , اندازه به دست آمده را از خط مرکزی پیش cf روی خط کمر علامت می زنیم که معمولا قبل ساسون جلو می افتد که ساسون را به این نقطه انتقال می دهیم و زمان دوخت هر پیلی را و هم ساسون را همزمان با هم می بندیم .دامن شلواری پیلی دار

دامن شلواری پیله دار: در پیلی های یکطرفه معمولا ای خط را تا پایین دامن شلواری رسم می کنیم و اوزمان 6-8cm و در پیلی های دوطرفه اوزمان 10-12cm می دهیم اما در این مدل دامن شلواری پیلی با این که یکطرفه هست اوزمان آن را 10-12cm در نظر می گیریم و زمان دوخت پیلی(دامن شلواری ساده) را به طرف خط مرکزی پیش cf می بندیم و جای زیپ را در قسمت خط پهلو طراحی می کنیم و کمر دامن شلواری و زیپ را همزمان با هم دوخت می زنیم .

دامن شلواری پیلی دار

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس